رفتار خرید کاربر و مصرفکننده ایرانی در فضای آنلاین چگونه است؟
سهم قابل توجه گروه دیجیکالا از بازار خردهفروشی آنلاین کشور، گستردگی فروش، تنوع بیش از ۵/۱ میلیون کالا، مشارکت هزاران کسبوکار ایرانی و همچنین۲۰ میلیون بازدیدکننده ماهانه از سایت و اپلیکیشن دیجیکالا باعث میشود که این گزارش گزیده گویایی از کل بازار خردهفروشی آنلاین کشور باشد..در دپارتمان هوش تجاری دیجیکالا تمامی دادهها از بخشهای مختلف شامل تکنولوژی، مارکتینگ، محصول، لجستیک، بازرگانی، مراکز پردازش و توزیع سفارش، خدمات پس از فروش و تجربه مشتری جمعآوری میشود و با رویکردی تحلیلی مورد پردازش قرار گرفته و این دادههای پردازش شده مبنایی برای تمامی تصمیمگیریها و برنامهریزیها در گروه دیجیکالا است..برای تهیه این گزارش نیز از این دادهها استفاده شده و در چهار بخش رفتار کاربران، بازخورد مشتریان، بازارگاه و کسبوکارهای ایرانی و محصولات و برندها منتشر شده است..فایل کامل این گزارش را از اینجا دریافت کنید.
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات