ورود هلدینگ اکتشاف و تولید غدیر به حوزه نوآوری و استارتاپ‌ها

ورود هلدینگ اکتشاف و تولید غدیر به حوزه نوآوری و استارتاپ‌ها

نماینده هلدینگ اکتشاف و تولید غدیر در مصاحبه‌ای اختصاصی با رسانه اکوسیستم کارآفرینی ایران، در مورد فعالیت‌ها و چشم‌انداز این هلدینگ در حوزه نوآوری سخن گفت.

به گزارش اکوسیستم، فرشید علاسوند (نماینده هلدینگ اکتشاف و تولید غدیر) در پاسخ به این پرسش که چه نوآوری‌هایی نسبت به سال‌های قبل در هلدینگ اکتشاف و تولید غدیر شکل گرفته است؟ گفت: متاسفانه با توجه به اینکه تقریبا 2 سال از تاسیس شرکت‌های E&P می‌گذرد و این موضوع منوط به انجام پروژه‌هایی در قالب IPC شده است، هنوز به طور جدی وارد این موضوعات نشده‌ایم، ولی با توجه به پرزنتی که شتابدهنده سریر انجام داد، قطعا وارد این حوزه خواهیم شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اکوسیستم مبنی بر اینکه آیا در چشم انداز هلدینگ، سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها نیز مدنظر قرار دارد؟ اظهار داشت: مدیران ارشد مجموعه باید در این مورد تصمیم بگیرند، اما اگر استارتاپ‌هایی قادر به هم‌افزایی باشند، بتوانند مشکلی را رفع کنند و سودآوری داشته باشند حتما سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

نماینده هلدینگ اکتشاف و تولید غدیر در مورد اینکه برای سرمایه‌گذاری حتما استارتاپ‌ها و شرکت‌ها باید در زمینه فعالیت تخصصی هلدینگ فعال باشند یا خیر. گفت: قطعا باید در رابطه با حوزه فعالیت تخصصی ما فعال باشند.

    نظرات