کالای «ایران ساخت» رایگان تبلیغ می‌شود

کالای «ایران ساخت» رایگان تبلیغ می‌شود

این اقدام فرصتی برای تبلیغات محصولات «ایران ساخت» فراهم می‌کند تا تولیدکنندگان با استفاده از این فضا بازار محصولات خود را رونق دهند و از این ظرفیت بهره لازم را داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب سال جاری را «رونق تولید» نامگذاری کردند. در این فضا رسانه‌ها حداقل کاری که در حمایت از تولید داخل می‌توانند انجام دهند، استفاده‌ از ظرفیت‌های داخلی خود است. بر این اساس، روزنامه جام‌جم قصد دارد با وجود مشکلات مالی رسانه‌های مکتوب، از امروز تا پایان سال جاری، به تمامی تولیدکنندگان داخلی فرصت چاپ آگهی رایگان تبلیغاتی بدهد. طبق این طرح که با عنوان «نشان ایرانی» اجرا می‌شود، تمام واحدهای تولیدی ایرانی می‌توانند در فصل زمستان، آگهی تبلیغاتی خود را در روزنامه جام‌جم به طور رایگان منتشر کنند. واحدهای تولیدی متقاضی استفاده از آگهی رایگان روزنامه جام‌جم، باید برای ثبت درخواست‌های خود به نشانی اینترنتی http://neshan.jamejamdaily.ir مراجعه کنند .

رسانه‌ها در انگیزه دادن و تقویت تولیدکننده داخلی در این زمان نقش موثر و مفیدی دارند. در این شرایط نیز که کشور با انبوه تحریم‌ها مواجه بوده فضا برای حمایت و مصرف کالای ایران ساخت مهیا شده است. تولیدکنندگان نیز باید به رسالت تاریخی خود پایبند باشند یعنی قیمت تمام‌شده و کیفیت کالا، مورد رضایت مصرف‌کننده باشد و حقوق مصرف‌کننده رعایت بشود و خدمات پس از تولید نیز افزایش یابد تا بتوانیم در این شرایط برندسازی کنیم. رسانه‌ها هم نقش حمایتی از تولیدکنندگان دارند، رسانه‌ها باید با تبلیغ کالاهای ایران ساخت به کمک بخش تولید بیایند .

اما فرهنگ‌سازی برای حمایت و مصرف کالاهای ایران ساخت عامل مهمی در رونق تولید است. در این حوزه ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جشنواره‌ای با عنوان «ایران ساخت» برگزار می‌کند تا با استفاده از زبان هنر و پیوند آن با علم و فناوری مصرف کننده ترغیب به استفاده از محصول با کیفیت ایران ساخت شود. تا کنون دو دوره از این جشنواره با استقبال هنرمندان برگزار شده است.

گزارش ازپایگاه خبری ایران‌ساخت

پایان پیام/۲۵


اخبار مرتبط:

* راهکاری برای حمایت از کالای ایرانی

* حمایت از کالای ایرانی" از حرف تا عمل

* جریان‌سازیِ حمایت از کالای ایرانی با جشنواره ایران ساخت

* کتاب «ایران ساخت» درباره حمایت از کالای ایرانی منتشر شد


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات