دكتر يونس يونسيان در حاشيه مراسم يلداى استارتاپي كشور

دكتر يونس يونسيان در حاشيه مراسم يلداى استارتاپي كشور

دكتر يونس يونسيان در كنار مهندس آرش سرورى برنامه ساز و فعال اكوسيستم كارآفريني در حاشيه مراسم يلداى استارتاپي كشور: اولويت شماره يك اقتصاد كشور، نوآفرينى و نوآورى براى تغيير پارادايم هاى زيست بوم كشور در راستاى توسعه اقتصاد پلتفرمى و تحقق جامعه نسل پنجم. گردهمای فعالان و علاقه‌مندان استارتاپی، شرکت‌های دانش‌بنیان،صنایع خلاق و نوآور، چهارشنبه چهارم دي ماه با عنوان "یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران" در سالن همايش دانشگاه علوم پزشكي برگزار گرديد. دانشجويان و صاحبان ايده و فعالان حوزه كسب و كار و برنامه نويسان موبايل مي توانند با مراجعه به مجموعه كمپ شتابدهي شاهكار، از خدمات شتاب دهنده دانشگاه صنعتي بهره مند شوند.

گردهمایی فعالان و علاقه‌مندان استارتاپی، شرکت‌های دانش‌بنیان،صنایع خلاق و نوآور، چهارشنبه چهارم دي ماه با عنوان "یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران" در سالن همايش دانشگاه علوم پزشكي برگزار گرديد.

یلدای کارآفرینی، رویدادی است که هر سال در آستانه شب یلدا و با حضور مدیران استارتاپ‌ها، صندوق‌های خطرپذیر، شتاب‌دهنده‌ها، فضای کار اشتراکی، استارتاپ استودیوها، فعالان زیست بوم استارتاپی، مدیران دولتی و حاکمیتی، مدیران اتحادیه‌ها، سرمایه‌گذاران سنتی و علاقه‌مندان به کسب‌وکارهای استارتاپی و دانش‌بنیان برگزار می‌شود. دكتر يونس يونسيان مدير شتاب دهنده و كمپ استارتاپى شاهكار، نويسنده و بنيان گذار استارتاپ كافه نوستال، آرش سروري سخنران و تسهيلگر رويدادهاى استارتاپى، محمد طاهرى مدير استارتاپ جااينجاس، مهدى خادم مقدم، سارا ستوده و محمد حسين حيدرى از حاضرين اين رويداد بودند.
دكتر يونس يونسيان با اشاره به حركت پارادايم اقتصاد جهان به سمت نسل هاى تازه، تاكيد كرد بنگاه‌ هاى استارتاپ محور و اقتصادی زيست بوم كشور باید موضوع سازمان‌های هیبریدی، حرکت به‌سوی انقلاب صنعتی چهارم یعنی عملیاتی کردن مؤلفه‌های هوشمند‌سازی کسب‌وکارها و جامعه پنجم مانند حرکت به سمت انسان‌محوری و تسلط انسان بر اشیا را جدی بگیرند و به سمت اجرایی شدن این موضوعات پیش روند.

پلفتورم­‌ها این قابلیت را دارند که به دلیل حاشیه سود بالا و ارزش تولید شده توسط اثر شبکه­‌ای مثبت بر کسب و کارهای خطی (Pipelines) فائق آیند. در نتیجه پلتفورم‌­ها رشد سریع­تری نسبت به کسب و کارهای خطی دارند و نقش رهبری­‌ای را در صنعت ایفا می­کنند که مدتی قبل در دست کسب و کارهای خطی بود.

 

    منبع خبر

    شاهکار

    شاهکار

    اکران سیستم کسب و کار پلتفرمی با رویکرد نوآوری باز در راستای تحقق جامعه نسل پنجم

      نظرات