اقدام جدید فروشگاههای زنجیرهای...
اقدام جدید فروشگاههای زنجیرهای «نورداشتروم»
فروشگاه زنجیرهای «نورداشتروم» با ایجاد یک فناوری جدید برای مشتریان خودش سیستم ارسال خواستهها و محصولات راهاندازی کرد.
بر این اساس، هر کدام از مشتریان به محض ورود به شعب «نورداشتروم» میتوانند از طریق نرمافزار مخصوص این برند، تمامی سفارشات اغذیهای خودشان را حین قدم زدن سفارش دهند و در سریعترین زمان محصول مورد نظر را دریافت کنند. در مجموع هفت پایگاه خدماتدهی سرویس اغذیه در اختیار نورداشتروم قرار دارند و همگی میتوانند در سریعترین زمان، رضایت مشتری را جلب کنند. بیش از ۲۰ رستوران با نورداشتروم همکاری میکنند و در واقع اغذیه مورد نظر مشتریان از این حدود ۲۰ رستوران تامین میشود.
نظرات