همکاری فن بازار ملی و شبکه تبادل فناوری افزایش یافت

همکاری فن بازار ملی و شبکه تبادل فناوری افزایش یافت

همکاری طرفین در خصوص بهره‎برداری از آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و رویدادهای تجارت فناوری از جمله مواردی بود که در این تفاهم نامه بر روی آن تاکید شده است.

همچنین دو طرف توافق کردند که در برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارگزاران و مشاوران تجارت فناوری، فناوران و متقاضیان صنعتی با یکدیگر همکاری کنند.

«تسهیل بهره‎مندی طرفین در استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‎ها و بنگاه‎های اقتصادی و صنعتی در حوزه تجارت فناوری» از جمله دیگر مواردی بود که بر اساس این تفاهم نامه در مورد آن توافق صورت گرفت.

«همکاری مشترک در طراحی و اعطای جایزه ملی تبادل فناوری به اشخاص واجد شرایط» بخش دیگری از مفاد این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.

در جریان امضای این تفاهم‌نامه همکاری که بین میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و علی‌اصغر نجیمی کرهرودی و احمد طالبیان نمایندگان شبکه تبادل فناوری منعقد شد، دو طرف بر گسترش همکاری برای توسعه دستاوردهای فناورانه تاکید کردند.

در این تفاهم‌نامه که به مدت دو سال منعقد شده است، شبکه تبادل فناوری وشبکه فن‌بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متعهد شده‌اند در تدوین و بهره‌برداری از آیین‌نامه‌های کارگزاری و آیین‌نامه‌های حمایت از فرآیندهای تجارت فناوری مشارکت و همکاری کنند، همچنین نسبت به اطلاع‌رسانی رویدادهای شناسایی تقاضا و همچنین رویدادهای «ارائه نیازهای فناورانه» و «معرفی توانمندی‌های فناورانه» با یکدیگر مشارکت و همکاری کنند .

در این تفاهم‌نامه شبکه تبادل فناوری و فن‌بازار ملی ایران متعهد شدند دسترسی یکدیگر به حمایت‌های جذب شده از سایر نهادها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی در حوزه تجارت فناوری را تسهیل کنند .

گزارش از : مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳


اخبار مرتبط:

گردش مالی ۱۰۰ میلیاردی مرکز تخصصی فن‌بازار در حوزه گاز

حمایت از «فن‌بازارها» افزایش خواهد یافت

دومین نمایشگاه شهر هوشمند فرصتی برای رسیدن به افق

۳۲ قرارداد سرمایه گذاری و انتقال فناوری رونمایی شد

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران: لرستان به یکی از فن‌بازارهای مهم کشور تبدیل شود


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات