۲۷  شرکت خلاق محصولات خود را در نمایشگاه ترویجی اساب بازی عرضه کردند

۲۷ شرکت خلاق محصولات خود را در نمایشگاه ترویجی اساب بازی عرضه کردند

مسئولین و فعالین حوزه بازی و فناوری‌های نرم از سازمان‌ها و نهادهای مختلف، از این نمایشگاه بازدید کردند. «علمی و تدوینی بودن فعالیت‌های بازی‌محور» از جمله اهدافی بود که مسئولین این رویداد برای تحقق آن تلاش کرده‌اند.

نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت چند نهاد و سازمان از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی ایرانی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی، نمایشگاه عروسک‌های طراحان ایرانی، نشست‌ها و کارگاه‌های مرتبط با حوزه بازی و اسباب‌بازی و انتخاب برترین‌های اسباب‌بازی از جمله بخش‌های مختلف این رویداد هستند.

«آموزش و پژوهش در صنعت اسباب‌بازی»، «صنایع خلاق فرهنگی بازی‌های بوم‌ ساخت»، «آثار روان‌شناختی و تربیتی بازی و اسباب‌بازی» عنوان برخی نشست‌های تخصصی است که در حاشیه این رویداد برگزار می‌شود.

«کارگاه آموزشی برندسازی، بازاریابی و فنون فروش موفق صنعت اسباب‌بازی» و «کارگاه آموزشی شخصیت‌سازی در بازی و اسباب‌بازی» نیز از جمله دیگر رویدادهای جنبی نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی است.

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳


اخبار مرتبط:

بخش خصوصی با سرمایه گذاری صنایع خلاق را به موفقیت می رساند

بازدید معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

می‌توان مطالبه جهانی برای صنایع خلاق و فرهنگی ایرانی ایجاد کرد

نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق

حمایت از «شرکت‌های خلاق» گسترده‌تر می‌شود


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات