فناوری‌های کاهش تبخیر آب‌های سطحی گسترش می‌یابد

با توجه به اهمیت موضوع تبخیر و هدر رفت آب‌های سطحی و همچنین کمبود منابع در ایران شتابدهنده واتک با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های آب خشکسالی فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری رویداد «کاهش تبخیر آب‌های سطحی» را برگزار می‌کند.

در این رویداد کاهش تبخیر آب‌های سطحی با جذب و شناسایی ایده‌ها و طرح‌های نوین و کمک به توسعه و تجاری‌سازی این فناوری‌ها انجام می‌شود پس برداشتن گامی موثر در کاهش تبخیر آب‌های سطحی و ذخیره سازی آنها با شتابدهی در آن دنبال می‌شود.

همچنین آموزش تیم‌های فناور، ایجاد و رشد فناوری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه توسعه فناوری‌های مرتبط با حفظ منابع آب‌های سطحی از جمله اهداف از برگزاری رویداد «کاهش تبخیر آب‌های سطحی» است.

علاقمندان برای حضور در این چالش و ثبت ایده خود تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند و طرح‌های برتر نیز اسفندماه سال جاری معرفی می‌شوند.

تیم‌های برگزیده علاوه بر دریافت جایزه ۱۵ میلیون تومانی از خدمات متنوعی از جمله فضای کاری و آزمایشگاهی، تامین سرمایه اولیه، آموزش‌های کسب و کار برای توسعه کسب و کار خود بهره‌مند خواهند شد.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده‌ها و طرح‌های خود به وبسایت شتابدهنده واتک به نشانی watech.ir مراجعه یا با تلفن ۰۲۱۶۶۱۵۹۹۲۶ تماس حاصل کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۵


اخبار مرتبط:

* حمایت از پایان نامه های فناورانه در حوزه آب و خشکسالی


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات