هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاری به ایران می‌آید

هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه‌گذاری به ایران می‌آید

سرمایه‌گذاران ارشد بیش از ۱۱ کشور جهان در راه تهران هستند تا پیشنهادات سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه‌های حوزه فناوری را مورد بررسی قرار دهند.

سرمایه گذاران خارجی حوزه فناوری در نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) حضور خواهند یافت که از ۱۵ تا ۱۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

هدف این نشست فراهم آوردن زیر ساخت‌های مالی و فنی برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌باشد.

«استفاده از پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری کشورهای در حال توسعه اسلامی» از جمله دیگر اهدافی است که شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پی محقق ساختن آن است.

علاوه بر این با توجه به توافقات صورت گرفته میان مسئولین برگزاری نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) و انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری موسوم به ( WBAF )، قرار است، هیئتی از این انجمن در این نشست حضور یابد.

میلاد صدر خانلو دبیر نشست با اعلام این خبر افزود: به جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر این نشست و افزایش تعاملات طرفین این تفاهم صورت گرفته است.

به گفته صدرخانلو: در نشست گذشته تفاهمات اولیه میان طرفین صورت گرفت و به مدت یک ماه مانده به آغاز نشست، حضور مقامات ارشد انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری قطعی شده است.

رئیس شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای گسترش تعاملات با دیگر کشورها در حوزه فناوری، افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته، همکاری مشترکی در جهت برگزاری هر دو نشست مشابه در تهران و استانبول صورت خواهد گرفت و همچنین نمایندگان نشست سرمایه گذاری فناوری در کنفرانس بین المللی WBAF که در اواخر بهمن ماه سال‌جاری در استانبول ترکیه برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

نشست سرمایه گذاری فناوری با حضور سرمایه گذاران ارشد بیش از ۱۱ کشور جهان با موضوع ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری با حمایت و راهبری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری برخی نهادهای همکار از جمله برخی صندوق‌های سرمایه گذاری جسورانه برگزار می شود.

گزارش از : مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

گردش مالی ۱۰۰ میلیاردی مرکز تخصصی فن‌بازار در حوزه گاز

حمایت از «فن‌بازارها» افزایش خواهد یافت

دومین نمایشگاه شهر هوشمند فرصتی برای رسیدن به افق

۳۲ قرارداد سرمایه گذاری و انتقال فناوری رونمایی شد

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران: لرستان به یکی از فن‌بازارهای مهم کشور تبدیل شود

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات