عملکرد اعضای شبکه آزمایشگاهی ۴۰ درصد رشد کرد

عملکرد اعضای شبکه آزمایشگاهی ۴۰ درصد رشد کرد

«با نگاهی آماری به وضعیت موجود آزمایشگاه‌ها می‌توان به رشد ظرفیت این مراکز پی برد، در حال حاضر آزمایشگاه‌ها بیش از گذشته از ظرفیت خود استفاده می‌کنند و درآمد خود را افزایش داده‌اند.»

رضا اسدی‌فرد، با بیان این مطلب، می‌گوید: درآمدزایی مراکز عضو شبکه، توسعه سیستم‌های آزمایشگاهی و رضایت مردم از ارائه این خدمات، رشد کرده است. رشدی که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه صنعت آزمایشگاهی در کشور شود.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تعریفی که از وظایف خود کرده است، به طور سالیانه عملکرد مراکز عضو خود را بررسی و نقد می‌کند. با همین نگاه نیز در آخرین آماری که از این شبکه منتشر شده، بر رشد ۴۰ درصدی سالانه این مراکز تاکید شده است.

به گونه‌ای که مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید می‌کند: بیشتر مراکز عضو شبکه با ارتقای خدمات خود توانسته‌اند رضایت ۶۰ درصدی مشتریان را جلب کنند. اتفاقی که پیش از این در کشور سابقه نداشت.

درآمدزایی و افزایش درآمد موتور محرک همه بنگاه‌ها و مراکزی است که با سرمایه شخصی خود کاری را آغاز می‌کنند. رشد درآمد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های رهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم می‌تواند مسیری کوتاه و نتیجه‌بخش برای توسعه سیستم‌‍‌های آزمایشگاهی و افزایش رضایت مشتریان باشد.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به ۵۰ هزار نفر می‌رسد

یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی «ایران‌ساخت» برای اعضای شبکه آزمایشگاهی بیشتر می‌شود

یارانه یک میلیارد تومانی شبکه آزمایشگاهی برای اعضای هیات علمی


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات