دومین جشنواره فین‌تک فارم بانک کشاورزی

دومین جشنواره فین‌تک فارم بانک کشاورزی

در سال­های اخیر، کسب‌وکارهای نوآورانه و مبتنی بر تکنولوژی فین­‌تک در ایران رشد قابل‌توجهی داشته و با توجه به ظرفیت موجود می­توانند تحول عظیمی در صنعت بانکداری و سایر حوزه­های اقتصای کشور ایحاد نمایند. در همین راستا بانک کشاورزی با مشارکت شرکت آسان پرداخت (آپ) دومین جشنواره کسب و کارهای فین‌تک با عنوان  FintechFarm را در روزهای 29 و 30 بهمن ماه فین‌تک برگزار می‌نماید.

این رویداد با هدف ارائه راهکارهای خلق ارزش در اقتصاد کشاورزی در شش محور اصلی «پرداخت (Payment)»، « وام‌دهی و قرض‌دهی (Lendtech)»، « تامین مالی جمعی (Crowdfunding)»، « مدیریت سرمایه (Wealthtech)»، « رمز ارزها (Cryptocurrency)» و « بلاکچین (Blockchain)» برگزار می­شود.

در این رویداد صاحبان ایده و محصولات نوآورانه در حوزه فین­تک با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان طرح‌های برتر خدمات و محصولات خود را در نمایشگاهی که به همین منظور در بانک کشاورزی برگزار می‌گردد، ارائه خواهند داد. همچنین طرح‌های برتر از جوایز نقدی و مزایای ویژه برای تعامل با بانک کشاورزی و اکوسیستم کارآفرینی کشور بهره‌مند می‌شوند.

شرکت در این رویداد رایگان است و علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ 20 بهمن‌ماه با مراجعه به وب سایت بانک کشاورزی به آدرس bki.ir طرح ها و ایده های نوآورانه خود را ثبت نمایند.

    نظرات