بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری، پرداخت و تامین سرمایه چه رتبه‌ای را در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر کشور دارند؟

بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری، پرداخت و تامین سرمایه چه رتبه‌ای را در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر کشور دارند؟

در این گزارش قصد داریم رتبه‌بندی بانک‌ها، بیمه‌ها، شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری و پرداخت و شرکت‌های تامین سرمایه را مورد بررسی قرار دهیم. در شاخص بیشترین دارایی، بانک‌های ملت، صادرات، تجارت و کشاورزی رتبه یک تا چهار را دارند و بانک‌های پارسیان، پاسارگاد و رفاه کارگران رتبه هفت تا ۹ را از آن خود کرده‌اند. بانک تجارت (هلدینگ) بانک پارسیان (هلدینگ) بانک پاسارگاد (هلدینگ) بانک سامان (هلدینگ) بیمه دی (هلدینگ) بیمه پاسارگاد (هلدینگ) بیمه پارسیان (هلدینگ) بیمه نوین (هلدینگ) رتبه‎بندی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری و پرداخت در گزارش IMI-۱۰۰ شرکت پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آرین اروند شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (هلدینگ) رتبه‌بندی شرکت‌های تامین سرمایه در IMI-۱۰۰ تامین سرمایه نوین (هلدینگ) تامین سرمایه لوتوس پارسیان (هلدینگ) در رتبه‌بندی صد شرکت برتر و در شاخص بالاترین رتبه فروش، هلدینگ بانک ملت، رتبه چهارم و هلدینگ بانک صادرات، رتبه دهم را به خود اختصاص داده‌اند. در همین دسته و در شاخص بیشترین دارایی، بانک‌های ملت، صادرات، تجارت و کشاورزی رتبه یک تا چهار را دارند و بانک‌های پارسیان، پاسارگاد و رفاه کارگران رتبه هفت تا ۹ را از آن خود کرده‌اند. در شاخص بیشترین سودآوری، بانک ملت بعد از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت فولاد مبارکه اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. در بین صد شرکت سوم و در رتبه‌بندی پنج شرکت برتر از نظر رشد سریع، رمیس رتبه نخست را به خود اختصاص داد. در بین صد شرکت سوم و در شاخص بالاترین رتبه فروش، توسعه فن‌افزار توسن پس از ماشین‌سازی اراک، رتبه دوم را از آن خود کرده است. در صد شرکت پنجم، رتبه چهارم در شاخص بالاترین رتبه فروش به بیمه حکمت صبا اختصاص یافته است. از نظر ارزش‌افزوده و دارایی، به ترتیب بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۱۴ و ۵۱ درصد سهم، رتبه سوم و نخست را به خود اختصاص داده‌اند. در رتبه‌بندی گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری، بانک ملت، صادرات و تجارت در شاخص فروش، رتبه‌های اول تا سوم را دارند. در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به ترتیب شرکت آسان پرداخت پرشین، هلدینگ بهسازان فردا و شاپرک در شاخص فروش، رتبه اول تا سوم را به دست آورده‎اند.

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

منبع خبر

راه پرداخت

راه پرداخت

رسانه فینتک ایران

    نظرات