جهرمی خواستار شرایطی برای معافیت بیمه‌ای شرکت‌های بدون سرمایه‌گذار شد

جهرمی خواستار شرایطی برای معافیت بیمه‌ای شرکت‌های بدون سرمایه‌گذار شد

محمد جواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) گفت: تسهیلاتی برای شرکت‌هایی که شاغلین در آنها  100 درصد سهامدار هستند، مهیا گردد تا بتوانند از معافیت بیمه‌ای برخوردار شوند.

به گزارش اکوسیستم، به منظور برطرف کردن بعضی از مشکلات کسب و کارهای نوین و استارتاپ‌ها، ظرفیتی چون پارک علم و فناوری با در نظر گرفتن معافیت‌های مالیاتی وجود دارد. علاوه براین، در طرح نوآفرین به وجود آوردن پارک اقتصاد دیجیتال مدنظر قرار داده شده است که مکان فیزیکی ندارد.

جهرمی در نشستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان در جمع جوانان، دانشگاهیان و فعالان استارتاپی راجع به مشکلات کسب وکارهای نوپا از جمله بیمه و مالیات بیان کرد: در جلسه‌ای که هفته قبل با وزیر کار و معاونان وی داشتیم، مقرر گشت تسهیلاتی برای شرکت‌هایی که افراد شاغل در آن 100 درصد سهامدار هستند، مهیا شود تا از معافیت بیمه‌ای برخوردار شوند.

وزیر ارتباطات با اشاره به این موضوع که در آیین‌نامه طرح نوآفرین به مسئله آدرس مجازی پرداخته شده است، بیان کرد: به منظور رفع بعضی از مشکلات کسب وکارهای نوین و استارتاپ‌ها ظرفیتی مانند پارک علم و فناوری با در نظر گرفتن معافیت‌های مالیاتی وجود دارد، به علاوه در این طرح ایجاد پارک اقتصاد دیجیتال نیز مدنظر قرار داده شده است که مکان فیزیکی ندارد.

    نظرات