صاحبان کسب و کار باید مشاور تبلیغاتی داشته باشند

«میلاد تیرانداز»، مدیر آژانس ارتباطات و تبلیغات «سرآواهنر» در شهر کرمانشاه بر همکاری رسانه‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از مشاوران تبلیغاتی در کسب و کارها تاکید کرد و معتقد است که تبلیغات به عنوان مقوله‌ای تخصصی نیاز به نیروهای متخصص و مجرب در راستای نیل به اهداف هر مجموعه‌ای دارد. مدیران سازمان‌ها و یا کسب و کارها، حتی موفق‌ترین آنها، در زمان‌های مختلف ممکن است با مشکلات گوناگونی مواجه شوند، آنها غالبا وقت و توانایی آن را ندارند که تمامی اصول و لوازم تبلیغات را به صورت حرفه‌ای اجرا کنند و در راه اندازی برنامه‌های تبلیغاتی از اشتباهات آن برحذر باشند، در اینجاست که مشاور می‌تواند به عنوان یک ناظر و همراه بیرونی یاری‌گر آنها باشد. مشاور تبلیغات باید هم سازمان موردنظر را به خوبی بشناسد هم محصول را، همچنین باید شناخت دقیقی از مخاطبین کسب و کارها داشته باشد و براین اساس سعی کند از دریچه نگاه مخاطب، هر آن چه نیاز دارد را در تبلیغات عرضه کند. مدیران کسب و کارها نیاز دارند که درکی مناسب از مقوله بازاریابی و تبلیغات داشته باشند و نیز بدانند تبلیغات اساسا یک سرمایه گذاری برای مجموعه آن‌ها محسوب می‌شود و حرکت در این مسیر جز با داشتن یک مشاور حرفه‌ای امکان پذیر نیست. در مسیر بازاریابی و فروش، کمک گرفتن از مشاور تبلیغات در کسب و کارها تاثیر زیادی در هدفمندی برنامه فروش دارد و با آنالیز دقیق بازار و نوآوری، بهنرین روش تبلیغ را برای موفقیت در کسب و کار ارایه دهد.

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات