ثبت نام در الکام ترندز از 5 الی 19 تیر ماه

ثبت نام در الکام ترندز از 5 الی 19 تیر ماه

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد که متقاضیان به منظور حضور در سالن الکام ترندز نمایشگاه الکامپ از 5 تا 10 تیر ماه سال جاری می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش اکوسیستم، سالن ۲۷ نمایشگاه الکامپ به بخش الکام ترندز اختصاص یافته است، این بخش در ارائه گرایش‌های نو، فناوری‌های نوین و قلمروهای آینده صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمرکز دارد.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، بلاک‌چین و رمز ارزها، رایانش ابری، پردازش موازی و ابر پردازشگرها، اینترنت اشیا و کلان داده‌ها (Big Data) 6 محور اصلی الکام ترندز را تشکیل می‌دهند

شرکت‌های علاقه‌مند برای حضور در این بخش از نمایشگاه، در صورتی که تا کنون اقدام به ثبت نام نکرده باشند، در تاریخ ذکر شده می‌توانند از طریق سامانه مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند و از طریق شماره تماس ۸۸۷۳۴۰۳۵ با دفتر ستاد اجرایی نمایشگاه سرکار خانم شاهدوست نیز ارتباط داشته باشند.

همچنین علاقه‌مندانی که در بخش‌های دیگر نمایشگاه الکامپ ثبت‌نام کردند،  در صورت تمایل با تماس با دفتر ستاد اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند و درخواست جانمایی خود را به این سالن انتقال دهند. به علاوه شرکت‌هایی که بخشی از فعالیت‌های آنها مربوط به یکی از 6 محور الکام ترندز است، می‌توانند علاوه بر غرفه اصلی در سالن‌های دیگر، یک غرفه جداگانه نیز برای عرضه دستاوردهای خود در زمینه فناوری‌های نوین را در سالن الکام ترندز داشته باشند.

در چهارچوب برنامه الکام تاکز نیز امکان برگزاری سمینارها و ارائه مطالب فنی، علمی و تجاری در هر کدام از 6 محور فوق، برای علاقه‌مندان فراهم شده است که نحوه ثبت نام و هماهنگی‌های مربوط در آینده از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام خواهد شد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از ۶ الی ۹ مرداد ماه سال 97 در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران، بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ را برگزار خواهد کرد.

    نظرات