هلدینگ صبا ایده در فلایتیو سرمایهگذاری کرد
هلدینگ صبا ایده، مالک آپارات و فیلیمو، اعلام میکند که در استارتاپ «فلایتیو» سرمایهگذاری کرده است. با این سرمایهگذاری و در اختیار گرفتن ۲۰ درصد از سهام فلایتیو، صبا ایده رسما وارد بازار گردشگری آنلاین کشور شد که حوزهای کاملا جدید برای این هلدینگ است. با این سرمایهگذاری و در اختیار گرفتن ۲۰ درصد از سهام فلایتیو، صبا ایده رسما وارد بازار گردشگری آنلاین کشور شد که حوزهای کاملا جدید برای این هلدینگ است. صبا ایده درباره چرایی این سرمایهگذاری در بیانیه خبری خود گفته است: «ظرفیتهای موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله زیادی که این حوزه از بازار آفلاین دارد، رشد قابلتوجه و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگیهای مشترک تیمهای مدیریتی دو برند که آنها را بهم نزدیکتر میکند از مهمترین علتهای جدیدترین سرمایهگذاری صباایده است.» شکوری مقدم اعلام میکند که رویکرد صبا ایده از سرمایهگذاری در فلایتیو، توسعه در حوزههای متنوع و خفته صنعت گردشگری است: «همکاری با فلایتیو به چند دلیل برایمان حائز اهمیت بود. از سوی دیگر «علی کشفی»، مدیر بازاریابی و همموسس فلایتیو، در گفتگو با دیجیاتو و در رابطه با چگونگی این سرمایهگذاری میگوید: «هلدینگ صبا ایده ظرفیتهای بالایی مخصوصا در حوزه تبلیغات دارد و علاقهمند هستند در حوزههای جدیدی که بتوانند، از ظرفیتهای خود استفاده کنند. با این حال، کشفی در گفتگو با دیجیاتو با رد همین مسئله اعلام میکند که فلایتیو همچنان در حوزه پروازهای خارجی، اولین بازیگر آنلاین است: «با توجه به فعالیت ما در سالهای گذشته و تمرکز ویژهای که بر پروازهای خارجی داشتهایم، در این حوزه اول هستیم.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات