ایده‌های «خلاقان کارآفرین» اشتراک‌گذاری می‌شود

ایده‌های «خلاقان کارآفرین» اشتراک‌گذاری می‌شود

هدف از شکل‌گیری سلسله رویدادهای رویتاک، ایجاد یک رویداد متمرکز و مرجع برای سخنرانی افرادی است که با شعار ((ایده ها از تجربه ها شکل می‌گیرد)) است. رویدادی که به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا علاوه بر کسب تجارب کارآفرینی از افراد موفق در زمینه کسب‌وکار، بتوانند راه درست رسیدن به اهداف و ایده‌های خود را پیدا کنند.

رویتاک که با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار می‌شود بر روی موضوعاتی مانند کارآفرینی، استارتاپ، تکنولوژی، آموزش، انتقال تجربه، علمی و فرهنگی، ورزشی، هنر و موفقیت تمرکز دارد. هدف دیگر این رویداد، استانداردسازی رویدادهای مشابه انتقال تجربه است.

این سلسله رویدادها می‌تواند با ایجاد قوانینی در رویداداها از برگزاری همایش‌ها و رویدادهای بی‌محتوا در سطح کشور جلوگیری کند. دوره پیشین این رویداد ۸ آذرماه برگزار شد و با توجه به نتایج مثبت آن، دورمین دوره این گردهمایی ۳۰ بهمن ماه امسال در استان اصفهان برگزار می‌شود.

شرکت در این رویداد برای تمامی افراد آزاد است. متقاضیان برای شرکت در این رویداد کافی است به سایت evand.com/rooytalk مراجعه و ثبت نام کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات