انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، حامی معنوی دومین جشنواره فین‌تک فارم بانک کشاورزی

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، حامی معنوی دومین جشنواره فین‌تک فارم بانک کشاورزی

در سال‌های اخیر، کسب‌وکارهای نوآورانه و مبتنی بر تکنولوژی فین‌‌تک در ایران رشد قابل‌توجهی داشته و با توجه به ظرفیت موجود می‌توانند تحول عظیمی در صنعت بانکداری و سایر حوزه‌های اقتصای کشور ایحاد نمایند. در همین راستا بانک کشاورزی با مشارکت شرکت آسان پرداخت (آپ) دومین جشنواره کسب و کارهای فین‌تک با عنوان FintechFarm را در روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه فین‌تک برگزار می‌نماید.
این رویداد با هدف ارائه راهکارهای خلق ارزش در اقتصاد کشاورزی در شش محور اصلی «پرداخت (Payment)»، « وام‌دهی و قرض‌دهی (Lendtech)»، « تامین مالی جمعی (Crowdfunding)»، « مدیریت سرمایه (Wealthtech)»، « رمز ارزها (Cryptocurrency)» و « بلاکچین (Blockchain)» برگزار می‌شود.
در این رویداد صاحبان ایده و محصولات نوآورانه در حوزه فین‌تک با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان طرح‌های برتر خدمات و محصولات خود را در نمایشگاهی که به همین منظور در بانک کشاورزی برگزار می‌گردد، ارائه خواهند داد. همچنین طرح‌های برتر از جوایز نقدی و مزایای ویژه برای تعامل با بانک کشاورزی و اکوسیستم کارآفرینی کشور بهره‌مند می‌شوند.
شرکت در این رویداد رایگان است و علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه با مراجعه به وب سایت بانک کشاورزی به آدرس bki.ir طرح ها و ایده های نوآورانه خود را ثبت نمایند.

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران، به عنوان حامی معنوی رویداد از شما دعوت می‌کند در این جشنواره شرکت داشته باشید.

لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

منبع خبر

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

    نظرات