سرمایه‌گذاری جدید Jay Z و شراکت با یکی از اعضای سیلیکون ولی

سرمایه‌گذاری جدید Jay Z و شراکت با یکی از اعضای سیلیکون ولی

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، Jay Z سرمایه‌گذاری بزرگی را به عنوان شریک تجاری شرکت Marcy Venture آغاز کرده است. مدیریت این شرکت را Larry Marcus بر عهده دارد.

به گزارش اکوسیستم، Jay Z یکی از خوانندگان مشهور آمریکایی است که در حوزه سرمایه‌گذاری و تجارت نیز فعالیت‌های شناخته شده‌ای دارد. Jay-Z یکی از اولین سرمایه‌گذاران سری B اوبر است که در سال 2011 زمانی که این شرکت نیاز به بودجه اولیه 300 میلیون دلار داشت، به عنوان یکی از شرکای سرمایه‌گذار وارد عمل شد. این خواننده مشهور رپ در شرکت‌های JetSmarter و Julep نیز سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده است.

Jay Z و Jay Brown از جمله افرادی بوده‌اند که سال گذشته تلاش زیادی برای سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از شرکای شرکت‌های فعال در سیلیکون ولی انجام داده‌اند. آن‌ها پیش از این در بسیاری از خبرها آمده بود که این دو نفر قصد دارند در شرکت Sherpa که یک شرکت VC است و توسط برخی از سرمایه‌گذاران شرکت اوبر راه‌اندازی شده است، سرمایه‌گذاری کنند. اما این خبرها بعد از مدتی تکذیب شد.

اما در خبرهایی که اخیراً منتشر شده است Jay Z قصد دارد تا همکاری خود را با Marcus برای سرمایه‌گذاری در شرکت Marcy Venture آغاز نماید. Marcus تجربه‌ زیادی در سرمایه‌گذاری برروی شرکت‌های مختلف از جمله Netflix ،Pandora،  دارد. همچنین Marcus در شرکت‌هایی از جمله Sound Hound، Skip و Terayon که توسط موتورلا راه‌اندازی شده‌اند نیز سرمایه‌گذاری‌های مهم و بزرگی انجام داده است.

    نظرات