برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران

برگزاری سومین دوره نمایشگاه از اول تا چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

این نمایشگاه با حضور برخی از معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های داخلی و بین‌المللی، کاریابی‌های داخلی، خارجی و الکترونیکی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و کارآفرینی و سایر بازیگران حوزه کسب‌وکار، استخدام و منابع انسانی برگزار می شود.

برقراری ارتباط موثر بین کارفرمایان، کارجویان و کاریابی‌ها، جذب نیروهای نخبه و متخصص، تیم سازی برای استارتاپها، ارزیابی فرصت‌های شغلی داخلی،  آشنایی با محیط‌های کاری شرکت‌ها، آشنایی با فرصت‌های شغلی بین‌المللی و اطلاع از نیازهای بازار کار داخلی از اصلی‌ترین مزیت‌های حضور در سومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران می‌باشد.

با توجه به توافق به‌عمل‌آمده با مجری نمایشگاه، مقررشده است برای اولین بار فضای نمایشگاهی رایگان در اختیار موسسات کاریابی دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و متقاضیانی قرار گیرد که اقدام به استخدام نیرو در زمان برگزاری نمایشگاه نمایند. مشخصات و شرایط اعطای غرفه به‌قرار زیر می‌‌باشد:

* غرفه‌ها به‌صورت سازه‌های استاندارد نمایشگاهی با متراژ ۹ تا ۱۲ متر می‌باشد.

*فرصت تکمیل فرم پیش ثبت‌نام تا تاریخ اول اسفندماه ۱۳۹۸ می‌باشد و بعد از این تاریخ امکان استفاده از غرفه به‌صورت رایگان مقدور نمی‌باشد.

*حداکثر تعداد غرفه‌های پیش‌بینی‌شده در این نمایشگاه برای موسسات کاریابی ۴۰ غرفه می‌باشد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه، می‌توانند به سایت دبیرخانه نمایشگاه به آدرس www.jobcenter.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت سالن‌های تحت پوشش، اولویت با شرکت‌کنندگانی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام و رزرو غرفه نمایند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

منبع خبر

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات