رویداد فَنْمادری

رویداد فَنْمادری

در سال‌های اخیر استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ارتباطات جوامع انسانی، کاربرد زیادی پیدا کرده است. تلفن‌های همراه هوشمند و اپلیکیشن‌­های گوناگون نقش تاثیرگذاری در زندگی بشر داشته است و تعجب آور نیست اگر در آینده‌ای نه چندان دور بسیاری از فعالیت‌ها به صورت مجازی درآید. پیش‌بینی می‌شود بسیاری از مشاغل امروزی نیز با فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی جایگزین شود.

تا چندی پیش بیشتر صحبت از اثرات منفی تکنولوژی بود. حتی برخی از پژوهشگران علوم انسانی به دنبال راه­‌هایی برای کمرنگ کردن نقش تکنولوژی در زندگی انسان‌ها بودند. اما در سال‌های اخیر، با توجه به امکان‌ناپذیری حذف تکنولوژی‌های مرتبط با فضای مجازی از زندگی انسان‌ها، پژوهش­‌های متعدد و عمیقی در جهت کشف تاثیرهای مثبت این فضا شکل گرفته است. به عبارتی به جای تلاش بی‌حاصل در رویارویی با این فضای جدید، می‌توان با طراحی برنامه‌­های موثر، از قدرت نفوذ و جذابیت بالای تلفن‌های همراه هوشمند، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دیجیتال در راستای بهبود زندگی بشر استفاده کرد.

رویداد فَنْمادری در تلاش است با کنار هم قراردادن فناوری و مادرانگی به تمامی مادران کمک کند تا راحت‌تر مادر بودن خود را تجربه کنند. در این راستا از دانشجویان، دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف علوم انسانی و فنی، به ویژه حوزه‌های یادگیری، روانشناسی و تکنولوژی دعوت می‌شود تا با قرار گرفتن کنار یکدیگر، به ایده‌پردازی در حوزه محصولات فناورانه در خدمت توانمند‌سازی مادران بپردازند.

شروع رویداد در تاریخ سه‌شنبه ۶ اسفند ۹۸ بوده و همچنین اختتامیه آن در تاریخ یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد.

اهداف رویداد فَنْمادری :

شرکت در کارگاه‌های تخصصی و آشنایی با فرایند توسعه محصول

ایده‌پردازی برای تولید محصولات دیجیتالی مبتنی بر مفاهیم روانشناسی

جوایز شرکت در مسابقه:

-جمعاً پنج میلیون تومان جایزه نقدی به دو تیم برتر

-پذیرش سه تیم برتر در دوره پیش‌شتابدهی هاب

لینک اصل خبر در سایت هاب

منبع خبر

هاب

هاب

نوآوری و توسعه کسب و کار

    نظرات