قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی عادی است

قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی عادی است

قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی عادی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، سید مرتضی میری رئیس اتحادیه لوازم خانگی ، درباره وضعیت لوازم خانگی در بازار اظهار کرد: هم‌اکنون افزایش تعداد کارخانه‌ها و بالا بودن قیمت تمام شده از عوامل مهم کاهش حضور در بازار‌های جهانی است. کاهش تعداد کارخانه‌ها و تجمیع آنها موجب می‌شود که کارخانه‌ها تقویت شوند، در چنین شرایطی سایر تولیدکنندگان می‌توانند به جای فعالیت در کارخانه‌های خود به قطعه‌سازی روی آورند؛ متاسفانه همین مشکل را در خودروسازی هم داریم.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد و گفت : برای بهتر شدن حضور در بازار‌های جهانی می‌توان از دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک گرفت.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در خصوص وضعیت فعلی لوازم خانگی در بازار تصریح کرد: بازار، روند عادی دارد و خوشبختانه مشکلی در زمینه خرید و فروش وجود ندارد.

میری با اشاره به این موضوع که ورود سه برند جدید در کشور بسیاری از مشکلات موجود در بازار را مرتفع می‌کند، گفت: این امر موجب می‌شود که بسیاری از کمبودها در بازار به حداقل برسد.

او در پایان تاکید کرد: کیفیت برخی از لوازم خانگی تولید شده در کشور با محصولات کشور‌های دیگر قابل قیاس و رقابت است و این نشان‌دهنده بهتر شدن کیفیت اجناس است. خوشبختانه با عمق بخشی برخی از شرکت‌های قطعه‌سازی، وابستگی کشور به قطعات خارجی کمتر از گذشته شده است و همچنین تحریم‌ها نیز تاثیر چندانی در وضعیت تولید لوازم خانگی داخلی نخواهد گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات