تلاش استانداری تهران برای محقق شدن شهر هوشمند

تلاش استانداری تهران برای محقق شدن شهر هوشمند

محمدحسین مقیمی (استاندار تهران) در بازدیدی که اینوتکس 2018 داشت، بر تلاش این سازمان در جهت محقق شدن شهر هوشمند خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، مقیمی در آخرین روز از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۸)، در غرفه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان حضور پیدا کرد و با شرکت‌ها و بنیان‌گذاران جوان آنها به گفتگو پرداخت.

وی ضمن اشاره به اهمیت این بخش از اقتصاد، بیان کرد: خود را ملزم می‌دانیم که به منظور تسهیل فعالیت استارتاپ‌هایی که با نوآوری توانسته‌اند امور پیچیده زندگی را آسان می‌کنند، اقدامات لازم را انجام دهیم. این جوانان در شرایط کنونی کشور موفق شده‌اند اشتغالزایی کنند و تحولاتی را نیز در جامعه به وجود آورند.

استاندارد تهران به شعار اینوتکس امسال یعنی شهر هوشمند، زندگی هوشمند اشاره کرد و افزود: در استانداری تلاش می‌کنیم تمام دستگاه‌های اجرایی را برای محقق شدن شهر هوشمند کنار یکدیگر قرار دهیم تا به این ترتیب هر کدام بتوانند وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که امروزه نوآوری و فناوری‌های جدید پیدا کرده‌اند، استانداری وظیفه خود می‌داند که با توجه به اولویت سازمان‌ها و دستگاه‌هایی مانندپارک‌های علمی و فناوری و دانشگاه‌ها اقدامات لازم را برای تسهیل فعالیت آنها انجام دهد.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۱۸) از ۱۴ الی ۱۶ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار گردید.

    نظرات