۲۵ انیمیشن با موضوع شهید سپهبد قاسم سلیمانی تولید می‌شود

۲۵ انیمیشن با موضوع شهید سپهبد قاسم سلیمانی تولید می‌شود

این رویداد ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه سال جاری در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

۹۲ انیمیشن‌ساز در قالب ۲۵ گروه از ۱۵ استان در قالب تکنیک‌های مختلف، آثار هنری خود را در این رویداد خلق می‌کنند. نکته جالب این رویداد حضور پررنگ بانوان است. ۶۰ درصد شرکت کنندگان آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

تیم‌های حاضر در این رویداد به صورت عملی، فنی و صنعتی تولید انیمیشن آن هم در ۳ روز را تجربه می‌کنند. انیمیشن‌سازان استان‌های البرز، همدان، چهارمحال و بختیاری، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، مازندران، قم، یزد، سمنان، اصفهان، خراسان شمالی و تهران در این رویداد حضور دارند.

پیش از شروع رویداد، ۲۵ فیلمنامه کوتاه از زندگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی نگارش و در اختیار گروه‌ها قرار داده شد تا طی ۷۲ ساعت آثار خود را با بهترین کیفیت زیر نظر اساتید تولید کنند. همچنین تکنیک تولید انیمیشن در این رویداد آزاد است.

نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن به همت شتاب دهنده رضوان و مشارکت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، مرکز پویانمایی صبا و شبکه کودک برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.animationevent.ir مراجعه کنند.

گزارش از ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان


پایان پیام/۲۵

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات