تکذیب خبر برگزاری الکامپ بیست و چهارم در شهر آفتاب

تکذیب خبر برگزاری الکامپ بیست و چهارم در شهر آفتاب

روز گذشته خبری مبنی بر انتقال نمایشگاه الکامپ از محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به شهر آفتاب در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد و این سوال شکل گرفت که آیا واقعا الکامپ بیست و چهارم در شهر آفتاب برگزار خواهد شد؟

به گزارش اکوسیستم، قرار است الکامپ امسال از ششم لغایت نهم مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی در شمال تهران برگزار شود، اما روز یکشنبه باشگاه خبرنگاران جوان از درخواست عبدالرضا رحمانی فضلی (وزیر کشور) از وزیر صنعت، معدن و تجارت (محمد شریعتمداری) برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب به جای محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در شهر آفتاب خبر داد.

این در حالی است که 20 روز دیگر این نمایشگاه برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام در الکامپ و بخش‌های مختلف آن مانند الکام استارز و الکام ترندز به پایان رسیده است و غرفه‌های آن به فروش رفته‌اند.

پیش‌تر نمایشگاه‌های کتاب و خودرو در شهر آفتاب برگزار شدند که خاطره خوبی را در ذهن بازدیدکنندگان به جای نگذاشت، اما اکنون مدیریت این مجموعه از آماده سازی ۴۰ هزار متر فضای نمایشگاهی خبر داده است.

طبق پیگیری‌های تیم اکوسیستم در مورد تایید و یا رد خبر انتقال محل برگزاری الکامپ به شهر آفتاب، نهایتا این خبر توسط دبیرخانه الکامپ رد شد و الکامپ مانند سال‌های گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

طی سه سال گذشته مسئولیت برگزاری الکامپ به عهده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بوده است و در طی این سه سال، این نمایشگاه شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری بوده و الکام استارز نیز به گل سرسبد آن تبدیل شده است. الکام استارز در سال اول برگزاری میزبان ۱۰۰ و در سال دوم میزبان ۴۵۰ استارتاپ بود. اواخر فروردین ماه سال جاری محمدباقر اثنی عشری (رئیس فعلی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور) در نشست خبری الکامپ، گفت که امسال نیز شاهد رشد در حضور استارتاپ‌ها در الکام استارز و فضای اختصاص داده شده به آنها خواهیم بود. وی در ادامه گفته بود که در سال ۹۶، فضایی ۷ هزار متری به الکام استارز اختصاص داشته است.

    نظرات