برگزاری40 ایده شو با موضوع مصرف بهینه آب و حفظ فضای سبز

برگزاری40 ایده شو با موضوع مصرف بهینه آب و حفظ فضای سبز

لیلا خدابنده (رئیس جذب و پذیرش شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان) از برگزاری 40 ایده شو از طریق ایده پردازان در مورد مصرف بهینه آب و حفظ فضای سبز در اصفهان خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، رئیس جذب و پذیرش شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان در مورد برنامه 40 ایده شو، گفت: در چهارشنبه آخر هر ماه برنامه ایده شو در مورد موضوعات مختلفی در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان می‌شود، موضوع این دوره از برنامه، مدیریت مصرف آب است.

وی افزود: در هر سری از برنامه از ۴۰ ایده شو، بازار هدفی را دنبال می‌کنیم و در این رابطه بیشتر در نظر داریم از ایده‌های دانشجویان بهره ببریم و اگر ایده مطرح شده از سوی دانشجویان به عنوان ایده برتر انتخاب شد، از طرف شهرک بستر لازم برای تجاری سازی آن ایده را فراهم خواهیم کرد. البته شهرک علمی تحقیقاتی، مسئولیت معرفی ایده‌پردازان را به هیچ سازمان یا شرکتی را بر عهده ندارد.

خدابنده در مورد چگونگی برگزاری 40 ایده شو، اظهار داشت: داورهای شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان پس از بررسی ایده‌هایی که مطرح می‌شوند، دوازده ایده را برای ورود به مسابقه انتخاب می‌کنند و از این بین پنج ایده برتر می‌توانند در برابر حضار ایده و طرح خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: از بین پنج ایده، سه ایده برتر انتخاب خواهد شد و به هر کدام از ایده‌های اول، دوم و سوم به ترتیب مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، ۴۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان همراه با لوح تقدیر و مجموعه‌ای از کتاب‌های کارآفرینی اهدا می‌گردد.

رئیس جذب و پذیرش شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان گفت: محورهای این سری از مسابقه ایده پردازی شامل روش‌های آبیاری و نگهداری آب در فضای سبز شهری، ایده پردازی در مورد بهینه سازی مصرف آب در خدمات شهری و ایده پردازی در خصوص جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی می‌شود.

    نظرات