برگزاری همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار در کرمانشاه

برگزاری همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار در کرمانشاه

همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار در کرمانشاه با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برگزار می‌شود.

به گزاش اکوسیستم، ساناز قربانی (مسئول روابط عمومی بنیاد توسعه کارآفرینی) در همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار با رویکرد کارآفرینی، گفت: بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان، یک سازمان مردم نهاد است که در سطح ملی و در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که در هر استان ۱۰۰ زن جوان و صاحب ایده شناسایی خواهند شد، ادامه داد: هدف از این طرح، راهنمایی و کمک به بانوان و جوانان به منظور رسیدن به کسب، اشتغال و کارآفرینی است.

مسئول روابط عمومی بنیاد توسعه کار آفرینی هدف از همایش طرح ملی توان افزایی زنان جویای کسب و کار را توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در سطح جامعه عنوان کرد.

وی افزود: در پایان این همایش سه روزه، افرادی که توانایی مدیریت دارند و صاحب ایده‌های خوب بومی برای احیاء صنایع دستی و صنایعی هستند که به رشد استان کمک می‌کند، به مرحله دوم آموزش که در پاییز برگزار می‌شود، وارد خواهند شد.

قربانی ضمن اشاره به خدماتی که در این طرح عرضه شده است، اضافه کرد: افراد با حضور در این طرح علاوه بر بهره‌مندی از آموزش‌هایی در زمینه فرصت‌های کسب و کار، ایده‌یابی و کارآفرینی، از خدمات مشاوره فردی و گروهی به منظور تجاری سازی ایده‌های خود نیز برخوردارمی‌شوند.

    نظرات