برگزاری شانزدهیمن دوره از کارگاه‌های سیرنگ در شتابدهنده شریف

برگزاری شانزدهیمن دوره از کارگاه‌های سیرنگ در شتابدهنده شریف

سیرنگ، مجموعه کارگاه‌هایی از شتابدهنده شریف است که برای کارآفرینان جوان برگزار می‌شود تا بتوانند از موانع فکری و ذهنی خود برای رسیدن به موفقیت رها شوند.

به گزارش اکوسیستم، این کارگاه‌ها در قالب 30 ساعت آموزش به کارآفرینان جوان کمک می‌کند همانند سفر سی پرنده عطار از موانع ذهنی و فکری خود عبور کنند و به موفقیت برسند، همچنین خود را برای مقابله با روزهای دشوار کارگروهی، تصمیم‌های مهم و روابط تاثیرگذار در کسب و کار، آماده کنند. موفقیت هر کسب و کار نوپایی در گرو همکاری شخصیت‌های ساختار یافته‌ای است که برای دست پیدا کردن به هدف خود، بدون هراس و چشم‌داشتی، دائما در حال تلاش هستند.

سیرنگ پرنده‌ای ست که آن را سیمرغ خوانند. سیرنگ پرنده‌ای است که آن را با نام سیمرغ می‌شناسیم. این پرنده سی رنگ دارد و قصه از آنجا شروع شد که پرندگان برای یافتن پادشاه خود یعنی سیمرغ عازم کوه قاف شدند، هفت مرحله گذشت و تنها سی مرغ به آن کوه رسیدند. همان سی مرغی که سیمرغ را در وجود خود پیدا کردند.

موضوعاتی که در این کارگاه مطرح می‌شوند، عبارتند از:

  • رابطه بین ادراک و تصمیم‌گیری فردی
  • تصمیم‌گیری در سازمان‌ها
  • تعصبات و خطاهای رایج در تصمیم‌گیری
  • عوامل اثرگذار بر تصمیم‌گیری
  • اخلاق در تصمیم‌گیری
  • خلاقیت در تصمیم‌گیری

مدرس این دوره هما عسکریان است، وی در رشته روانشناسی بالینی تحصیل کرده و عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران است.

این کارگاه توسط ستاک (ستاد توسعه ایده‌های کارآفرینانه) و با همکاری مرکز کارآفرینی برگزار می‌شود. کارگاه سطح رفتار فردی 27 تیر ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برگزار خواهد شد. این کارگاه ویژه استارتاپ‌های مستقر در شتابدهنده شریف است.

برگزاری شانزدهیمن کارگاه از کارگاه های سیرنگ در شتاب دهنده شریف

    نظرات