نوآوری‌های صنعت کشاورزی ارائه می‌شود

نوآوری‌های صنعت کشاورزی ارائه می‌شود

این رویداد که بر روی توسعه نوآوری در بخش کشاورزی متمرکز است، در تاریخ ۱۹ دی ماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این فستیوال، «تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه نهاده‌های کشاوری» عنوان شده است.

«نهاده‌های کشاورزی»، «سازندگان ماشین‌آلات و دستگاه‌های مرتبط با نهاده‌های کشاورزی» و «کسب و کارهای نوین»، سه بخش این رویداد هستند. فناوران، صاحبان استارت‌آ‌پ‌ها، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان از جمله شرکت‌کنندگان اصلی در این رویداد هستند.

ارسال ایده

از جمله محورهای این رویداد نوآورانه ارسال و ارزیابی ایده‌ها در این حوزه است. صاحبان ایده‌های برتر در حوزه کشاورزی می‌توانند ایده‌های خود را به این فستیوال ارسال کنند.

طرح‌های دریافتی در دو مرحله ارزیابی شده و ایده‌های برتر از میان آنها انتخاب می‌شود.

صاحبان ایده‌های برگزیده، طرح‌های خود را در روز برگزاری فستیوال نوآوری، برای مخاطبان ارائه می‌کنند. همچنین امکانی فراهم شده است تا ایده پردازان عرصه نوآوری در صنعت کشاورزی بتوانند برای تعامل با سرمایه گذاران احتمالی، این طرح‌ها را در جلسات B۲B با آنها در میان بگذارند.

طرح‌هایی که برای ارائه در رویداد انتخاب شوند، می‌توانند با تخفیف ۷۵ درصدی در پاویون استارت‌آپ‌های نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران حضور یابند .

صاحبان ایده و کسب و کارهای نوین که علاقه‌مند به حضور در فستیوال ارائه نوآوری در صنعت کشاورزی هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی http://techmart.ir/ مراجعه کنند.

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

برای نخستین بار ۳۴ اختراع توسط شبکه فن بازار ملی ایران فروخته شد

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران: لرستان به یکی از فن‌بازارهای مهم کشور تبدیل شود

فستیوال نوآوری‌های صنعت دارویی

فراخوان فستیوال نوآوری‌های صنعت رنگ و رزین اعلام شد

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات