جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری برگزار می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ، عصر امروز برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری در تالار مرکزی شهر قم و با حضور پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تقدیر می‌شوند.

بیش از ۱۶۰ اثر توسط هنرمندان به این جشنواره ارسال شد که هیات انتخاب جشنواره از میان آثار رسیده ۲۱ اثر را برای مرحله داوری انتخاب کرد. همچنین برگزیدگان در ۵ بخش رپرتاژ آگهی، کلیپ‎، انیمیشن، موشن گرافیک، بخش‌های جنبی آماتور و حرفه‌ای و بخش موبایلی و بخش ویژه شامل شهدای فناوری و وقف تجلیل می‌شوند.

با توجه به این‌که استفاده از زبان هنر به عنوان ابزاری تاثیرگذار می‌تواند در شکوفایی اقتصادی و توسعه فرهنگ کارآفرینی نقش داشته باشد.

همچنین همزمان با این جشنواره دو کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع «آشنایی با حقوق قراردادها و قوانین مرتبط با هنرمندان» و « ساخت مستندهای کوتاه» برگزار شد تا تقویت و ترویج فرهنگ علم و فناوری را با استفاده از ابزار هنر شاهد باشیم.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «فیلم کوتاه نوآوری و فناوری» با حضور مدیران ارشد ملی و استانی ۲۹ بهمن ماه در تالار مرکزی شهر قم میزبان شرکت‌کنندگان است.

پایان پیام/۲۵

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات