الکام تاکز، بخش جدیدی در الکامپ بیست و چهارم

الکام تاکز، بخش جدیدی در الکامپ بیست و چهارم

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) هفته آینده در حالی برگزار می‌شود که بخش الکام تاکز برای نخستین بار به این نمایشگاه اضافه شده است.

به گزارش اکوسیستم، مرکز توسعه کارآفرینی ریمیا، این بخش از الکامپ را با هدف فراهم آوردن بستری برای تعامل بیشتر میان نخبگان و افراد علاقه‌مند به کارآفرینی برگزار می‌کند.

محمدامین محسنی (مسئول الکام تاکز) در خصوص این بخش جدید در الکامپ 2018، گفت: ثبت نام در این بخش به صورت اینترنتی است و از طریق سایت ایوند انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که اطلاع‌رسانی درخصوص زمان و نحوه ثبت‌نام از طریق کانال اطلاع‌رسانی الکام تاکز و سایر رسانه‌های مرتبط انجام خواهد شد.

محسنی افزود: امسال شاهد بیست و چهارمین دوره الکامپ هستیم. این نمایشگاه مخاطبان خود را دارد و برای علاقه‌مندان به حوزه‌های مرتبط بسیار جذاب است. برای اولین سال در این نمایشگاه شاهد الکام تاکز هستیم، قرار است این بخش شامل سخنرانی، پنل، پرسش و پاسخ و... باشد تا مخاطبین بتوانند حداکثر استفاده را از این نمایشگاه ببرند.

وی ادامه داد: آموزش، شنیدن اتفاقات جذاب از زبان بزرگان و نخبگان هر حوزه و امکان گفتگو با این عزیزان، همواره از موضوعات جذاب در این رویداد بوده که ظرفیت‌های خوبی را نیز به وجود آورده است. الکام تاکز پاسخی برای این نیاز شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان خواهد بود و امیدواریم که به بهترین شکل برگزار شود تا بتواند در آینده نیز به رسالت خود ادامه دهد.

در این بخش از الکامپ مهمانان و سخنرانانی را به نمایندگی از سرمایه‌گذاران، شتابدهنده‌ها، بخش‌های حقوقی و سایر بخش‌های موجود خواهیم داشت.

علاقه‌مندان به حضور در الکام تاکز می‌توانند از طریق این لینک، اقدام به ثبت‌نام کنند.

    نظرات