اتحادیه مشاوران املاک استان تهران مخالفتی با توسعه استارتاپ‌های مسکن ندارد

اتحادیه مشاوران املاک استان تهران مخالفتی با توسعه استارتاپ‌های مسکن ندارد

مصطفی‌قلی خسروی (رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران) اعلام کرد: مخالفتی با توسعه استارتاپ‌های فعال در حوزه مسکن نداریم، اما نباید رشد این استارتاپ‌ها باعث حذف نقش مشاوران املاک شود.

به گزارش اکوسیستم، خسروی در سمینار رقابت‌های استارتاپی که در دانشگاه شهید شمسی پور تهران برگزار شد، گفت: ما مخالفتی با فعالیت جوانان در استارتاپ‌ها نداریم و حتی از فعالیت‌های دانش بنیان نیز حمایت می‌کنیم. دوره مقابله با اپلیکیشن‌های معرفی املاک به سر رسیده است و امروز باید پیشرفت تکنولوژی را قبول کرد و با تعامل در این مسیر حرکت کرد.

وی ادامه داد: من عاشق استارتاپ‌ها هستم، اما خطراتی که در مسیر توسعه آنها وجود داد را نیز گوشزد می‌کنم. حذف شدن دلال از معاملات، سبب می‌شود که معاملات از طریق افراد ناآشنا صورت گیرد و این موضوع در موارد بسیاری مشکلات عدیده‌ای را برای خریداران یا فروشندگان به وجود آورده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اظهار داشت: حرف ما این است که استارتاپ‌های حوزه مسکن، نقش مشاوران املاک را حذف نکنند، تا آسیبی به بدنه اقتصادی کشور نرسد.

همچنین در این همایش احمد کیهانی (مدیر فروش شیپور) نیز با اشاره به راه‌هایی برای تعامل و همکاری متقابل شیپور با مشاورین و اتحادیه املاک، گفت: شیپور به دنبال حذف و دور زدن بنگاه‌های املاک نیست، بلکه پلی برای ارتباط میان مردم و مشاوران املاک است. ما به دنبال یافتن مشتری مناسب برای املاک فروشی و اجاره‌ای در زمانی کوتاه و با کمترین هزینه هستیم.

    نظرات