کوئست الکامپ؛ برنامه ویژه استارتاپ‌های الکامپ

کوئست الکامپ؛ برنامه ویژه استارتاپ‌های الکامپ

برخی از استارتاپ‌های حاضر در الکامپ بیست و چهارم، برنامه ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه بین المللی در نظر گرفته‌اند.

به گزارش اکوسیستم، کسب و کارهای نوپا این برنامه را با شعار «با استارتاپ‌ها همراه بشید و دست خالی نمایشگاه رو ترک نکنید» برگزار می‌کنند. استارتاپ‌های بیواسطه، پی پینگ، اتاقک، واش لین، اینستاچاپ، تله طب، هاسپیتل، تلیار، مانیار، مهام وب، دفترشما، بلیط بین، آترون، رودوش، ایران جزوه، زنده باد زنان، تیکا و ویستور میزبانان این کمپین گروهی هستند. این برنامه از سوی استارتاپ‌های نت برگ، اکوسیستم، اخبار رسمی، بنتا، رایچت، کادوکارت و آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس حمایت می‌شود.

هدف از برگزاری کوئست الکامپ 2018

تمام کسب و کارها با هدف آشنایی با بازدیدکنندگان و مطلع کردن آنها از خدمات و محصولات خود در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، اما گاهی در شلوغی نمایشگاه از این هدف دور می‌شوند.

در مورد استارتاپ‌ها شرایط کمی متفاوت است. اغلب این کسب و کارهای نوپا را با نوآوری می‌شناسند، به همین دلیل انتظار می‌رود که حضوری متفاوت و نوآورانه در الکامپ داشته باشند. از اینرو ماجراجویی ویژه‌ای برای همراهان کوئست در نظر گرفته شده است و در پایان جوایز ارزشمندی نیز به آنها اعطا می‌شود.

نحوه حضور در کوئست الکامپ 2018

بازدیدکنندگان از بیست و چهارمین دوره الکامپ برای حضور در کوئست باید به غرفه یکی از استارتاپ‌های میزبان مراجعه و آمادگی خود را برای حضور در کوئست اعلام کنند. سپس ماجراجویی آغاز می‌شود، یک تکه پازل به شما داده می‌شود و به غرفه بعدی راهنمایی خواهید شد. با به دست آوردن سومین تکه پازل، اولین جایزه یعنی یک پیکسل خاص هدیه خواهید گرفت. پس از آن نیز جوایز و اتفاقات غیرمنتظره دیگری برای شرکت‌کنندگان کوئست در نظر گرفته شده است.

جوایز کوئست الکامپ ۲۰۱۸

پس از آنکه به تمام 16 غرفه میزبان مراجعه کردید تسک درخواست شده را انجام دادید، پازل تکمیل می‌شود و می‌توانید در مسابقه پایان هر روز که ساعت ۱۶ برگزار می‌گردد، شرکت کنید و برنده یک گوشی هوشمند شوید. جالب است بدانید که برنده‌ها بدون غرقه‌کشی و تنها براساس تلاش خودشان تعیین می‌‌شوند. چنانچه در طی یک روز نتوانستید به تمام 16 غرفه میزبان مراجعه کنید یا تا پایان روز در الکامپ حضور نداشتید نیز جوایزی برای شما در نظر گرفته شده است.

با جمع آوری هر سه قطعه پازل، یعنی با مراجعه به سه غرفه، یک شانس در گردونه شانس خواهید داشت. گفتنی است که گردونه شانس را خودتان می‌چرخانید و جایزه را نیز بلافاصله دریافت خواهید کرد.

    نظرات