«ساجیران» برندی پیشرو در تولید مبلمان...

«ساجیران» برندی پیشرو در تولید مبلمان...

«ساجیران» برندی پیشرو در تولید مبلمان اداری

شرکت ساجیران ۲۵ سال است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن‌های اداری و تجهیز پروژه‌های بسیار متعدد دولتی و خصوصی در کشور فعالی می‌کند. امروزه ساجیران در حال راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی خود است. در ادامه با گفت‌وگویی که با مهندس سهیل عابدی داشته‌ایم با روند کاری شرکت ساجیران بیشتر آشنا خواهید شد.

رونق تولید در صنعت مبلمان چطور امکان‌پذیر است؟

به طور کلی در کشور در هر صنعتی ثبات قیمت‌ها باعث تثبیت وضعیت خرید می‌شود و به تبع آن رونق تولید صورت می‌گیرد.

به طور کلی با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور که کسر بودجه و کاهش درآمد دارد، کشور در وضعیت رکود به سر می‌برد. وضعیت مردم و دولت نیز به تبع این اوضاع اقتصادی، مناسب نیست و قدرت خرید آنها کاهش یافته است. لذا عمده توان مالی مردم و دولت به رفع نیاز‌های اولیه معطوف شده و سهم مبلمان از سبد محصول خانواده و دولت کاهش یافته است. بدیهی است هر گونه اقدامی که منجر به خروج کشور از این وضعیت رکود شود، می‌تواند به رونق تولید در تمامی صنایع کمک کند.

از طرف دیگر در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت دلار، صادرات کالا از نظر قیمتی امکان‌پذیر است. متاسفانه عدم ثبات اقتصادی و سیاسی ایران مانع از دستیابی به موفقیت در امر صادرات می‌شود، چراکه به‌رغم تلاش‌هایی که برای صادرات انجام می‌دهیم و به موفقیت‌هایی نیز دست می‌یابیم، ولی نابسامانی‌های اقتصادی مانع از تداوم آن می‌شود و در مقاطعی نیز منجر به قطع رابطه با طرف‌های تجاری می‌شود. در همین راستا، مشکلات انتقال پول و مسائل مرتبط با آن نیز، مزید بر علت است.

با توجه به صحبت‌هایتان دیدگاه شما در رابطه با چالش‌هایی که صنعت مبلمان ایران با آن روبه‌رو است، چیست؟

با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که در حوزه واردات، گمرک، انتقال ارز و... وجود دارد، تامین برخی یراق‌آلات وارداتی که در کشور مشابه آن نیز تولید نمی‌شود و همچنین قطعات یدکی ماشین‌آلات‌مان که عمدتا اروپایی هستند، چالش‌هایی به‌وجود آورده است.

دیدگاه شما درخصوص فعالیت استارت‌آپ‌های فروش مبلمان و فروش اینترنتی آن چیست؟ آیا ساجیران هم در این مسیر فعالیتی دارد؟

استارت‌آپ‌ها به‌عنوان پلتفرم‌هایی که ارتباط بین تامین‌کننده و درخواست‌کننده یک نیاز را برقرار می‌کنند، تقریبا در تمامی عرصه‌های صنعت به‌وجود آمده و در حال رشد و توسعه هستند. در صنعت مبلمان نیز مطابق صنایع دیگر این امر جاری است و شرکت‌هایی در این زمینه فعالیت می‌کنند. ساجیران نیز به‌عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه‌های مختلف، در بسیاری از این سایت‌ها حضور دارد و همچنین در حال راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی فروش محصولات ساجیران است.

شرکت ساجیران تجهیز چند پروژه را در کارنامه خود به ثبت رسانده است؟

شرکت ساجیران طی ۲۵ سال فعالیت خود در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن‌های اداری، تجهیز پروژه‌های بسیار متعدد دولتی و خصوصی را در تهران و شهرستان‌ها بر‌عهده داشته است. از جمله شرکت‌هایی که ساجیران افتخار همکاری با آنها را داشته است       عبارتند از: شرکت پتروشیمی خارک، بانک شهر، شرکت ملی گاز، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، پست بانک ایران، شهرداری تهران، سایپا، دانشگاه علامه طباطبایی، پترو تار، شرکت پالایش گازتیلام، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( هما)، شرکت مادر         تخصصی تولید مواداولیه و سوخت هسته ای ایران.

تنوع محصولات ارائه شده توسط ساجیران به چه صورت است؟ اطلاعات نمایندگی‌ها در چه صورت قابل دسترسی است؟

با توجه به وجود واحد تحقیق و توسعه در شرکت ساجیران، ما موفق شده‌ایم طیف گسترده‌ای از محصولات با تعاریف کاربردی متفاوت را برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان طراحی، تولید و عرضه کنیم. محصولات استاندارد ساجیران در تمام نمایندگی‌های             سراسر کشور عرضه می‌شوند. (جهت کسب اطلاعات نمایندگی‌ها به سایت ساجیران به آدرس اینترنتی www.sajiran.com مراجعه فرمایید.) همچنین واحد پروژه شرکت، امکان طراحی و تولید انواع محصولات سفارشی بر اساس نیاز پروژه‌های خاص را دارد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات