باشگاه پنج صبحی ها

باشگاه پنج صبحی ها

باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج‌صبحی‌ها اثری است به قلم رابین شارما، ترجمه رضا اسکندری‌آذر و چاپ انتشارات نون. این کتاب در قالب داستانی خواندنی و تاثیرگذار به ارائه راهکارهایی کاربردی و متحول‌کننده می‌پردازد که راه دستیابی به موفقیت را در همه ابعاد زندگی به شکلی جامع نشان می‌دهند و چگونگی بهره‌گیری بهینه از زمان را در اختیار می‌گذارند.

مفهوم باشگاه پنج‌صبحی‌ها شامل برنامه صبحگاهی متحول‌کننده‌ای است که مردم را قادر می‌سازد میزان بهره‌وری‌شان را افزایش دهند و در زمینه‌های کار، زندگی شخصی، سلامتی و روحیه به موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای دست پیدا کنند.

رابین شارما در باشگاه پنج‌صبحی‌ها داستان دو غریبه را روایت می‌کند که با یک میلیاردر بزرگ آشنا می‌شوند و پیشنهاد‌های او را برای دستیابی به موفقیت همه‌جانبه در زندگی می‌پذیرند.

نکات ارائه شده در این کتاب کاملا ساده و قابل اجرا و در عین حال بسیار تاثیرگذار است و خوانندگان را قادر می‌سازد از روز، هفته، ماه، سال و عمر خود به بهترین نحو ممکن بهره‌گیری کنند و نتایجی عالی در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود رقم بزنند.

رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کاناداست که کتاب پرفروشش «راهبی که فراری‌اش را فروخت» به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده است.

باشگاه پنج‌صبحی‌ها کتابی است که زندگی شما را برای همیشه متحول خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات