دادسان؛ سامانه درخواست وکیل

دادسان؛ سامانه درخواست وکیل

دادسان سامانه درخواست وکیل متخصص است. افرادی که درگیر مسائل حقوقی مانند تنظیم قرارداد، مشاوره حقوقی، وکالت، امور ثبتی و... نیاز به وکیل دارند، میتوانند از این سامانه استفاده کنند.

به گزارش اکوسیستم، دادسان این امکان را فراهم می کند که بین وکلای متخصصی که در موضوع شما تجربه کافی دارند و تعهد و توانایی هایشان توسط سایر کاربران آزموده شده است، بررسی و مقایسه دقیقی داشته باشید تا در نهایت با خیالی راحت انتخابی مطمئن داشته باشید. فرشاد مصفا، مسئول مارکتینگ دادسان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: "تمامی امور حقوقی را به صورت تخصصی انجام می‌شود. برای مثال اگر کاربری مشکل ملکی داشته باشد، قطعا وکلایی به آنها معرفی می‌شود که متخصص زمینه ملکی هستند. نکته دیگر اینکه سامانه ما به صورت همزمان قیمت، سابقه و رزومه وکلای مختلف را به کاربر نشان می‌دهد و این نکته موجب ایجاد فضای رقابتی بین وکلا شده و به مشتری کمک می‌کند تا با دست و بال باز‌تر، وکیل مناسب خود را انتخاب کند."

مصفا هدف سامانه دادسان را اینگونه شرح داد: "هدف اصلی ما از راه اندازی این سامانه، در دسترس قرار دادن خدمات حقوقی برای آحاد مردم است. هر شخص با هر مشکل حقوقی باید بتواند به اندازه بودجه و توانایی خود از خدمات حقوقی بهره‌مند شوند. از طرفی طبق قانون رسمی کشور ایران، وکلا حق تبلیقات شغلی و خودشان را ندارند. بنابراین دادسان تلاش می‌کند تا مشکلات هر دو طرف مسئله را حل نماید."

    نظرات