قابل توجه اعضاء محترم هیئت علمی دانشکده در خصوص کلاس های مجازی

اعضاء محترم هیئت علمی دانشکده
با سلام و احترام؛
در راستای مصوبات چهارمین جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها و برگزاری کلاسهای آموزشی به صورت مجازی، فرصت مغتنمی است تا کلاسهای آموزشی در دانشکده به صورت مجازی برگزار گردند. به اطلاع می رساند که دو سامانه LMS و نوید در سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه وجود دارند که می توانید از روز یکشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۸ فایلهای خود را تا ۴ جلسه بصورت مجازی در این سامانه بارگذاری نمایید. قابل ذکر است جهت استفاده از سامانه نوید طبق راهنمای تصویری کار با سامانه که به پیوست ارسال می گردد، عمل نمائید.
ابتدا وارد سیستم سما شده و واحد های درسی خود را چک نموده و از تعریف آن در سیستم اطمینان حاصل نمائید. در صورت عدم تعریف درسها، جهت رفع مشکل مربوطه به آموزش دانشکده اطلاع دهید. سپس وارد سامانه نوید یا LMS شده و درسهای خود را چک نمائید. در صورت مواجهه با هر گونه مشکل به مسئول EDO دانشکده اطلاع دهید، تا جهت رفع مشکل مربوطه با ادمین سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه مطرح نمایند.
لازم به ذکر است فایلهای مربوطه به شرح ذیل در سامانه بارگذاری گردد:
با استفاده از نرم افزارهای Camtasia،Screen recorder و ....
Power point ساده که صداگذاری بر روی آن انجام شده باشد و یا Power point ساده به همراه Voice مربوطه در دو فایل جداگانه.
با استفاده از Podcast ....
خواهشمند است بعد از بارگذاری فایلهای خود به نمایندگان دانشجویان در هر گروه برای اطلاع رسانی به سایر دانشجویان جهت دانلود فایلها اطلاع داده شود. همچنین اسکرین یا عکس از صفحات بارگذاری فایلهای خود تهیه وپس از پرکردن فرم مجازی سازی دروس از طریق اتوماسیون به دفتر EDO و یا آدرس ایمیل  ashtarinezhad.a iums.ac.ir  ارسال گردد.

جهت دریافت فایل کلیک نمایید
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات