شرکت بیامدبلیو لوگوی خود را تغییر داد
در همین راستای جانس تیمر، معاون ارشد برندینگ شرکت BMW میگوید: «این آرم جدید که با هدف ارتباط بیشتر با مخاطبان طراحی شده روی برنامهها، وبسایت و صفحات شبکههای اجتماعی BMW قرار خواهد گرفت.» به گفته مدیران BMW لوگوی جدید نمادی از اهمیت تحرک و لذت رانندگی در آینده است. سخنگوی شرکت میگوید: «این شرکت هیچ برنامهای برای قرار دادن آرم جدید روی وسایل نقلیه تولید شده خود ندارد.» اگرچه BMW لوگوی جدید را روی کاپوت خودروی Concept i۴ که یک خودروی برقی با ساختار تسلا (TSLA) بوده و اولین نمایش خود را در روز سه شنبه ۴ مارس ۲۰۲۰ انجام داد.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات