«پویش مالی حمایت مراکز خرید از کسبه و...

«پویش مالی حمایت مراکز خرید از کسبه و...

«پویش مالی حمایت مراکز خرید از کسبه و فعالان اقتصادی» در مسیر فراگیر شدن

نوروز از دیرباز تاکنون پیام‌آور تازگی و نو شدن در ایران باستان بوده و هست. آیینی باستانی و خوش‌آب‌ و رنگ که نوید شروع سالی جدید را به همگان می‌دهد و سابق بر این مژده آماده شدن و برگزاری جشنی باشکوه را به همگان می‌داد. مردمی که از حدود سه هفته پیش از فرارسیدن سال نو راهی راسته‌بازارها و مراکز تجاری می‌شدند و تمامی مایحتاج عیدانه‌شان اعم از پوشاک، کفش و... را نونوار می‌کردند.

در کنار آن برای پذیرایی از اقوام خود نیز لوازم پذیرایی را آماده می‌کردند تا شیرینی فرارسیدن سال نو زیر دندان‌هایشان دوچندان شود.

اما نوروز امسال گویا منحصربه‌فردتر از گذشته در راه است. نقابی تلخ بر چهره گذاشته و با آنکه رنگ و رخی از آمادگی برای میزبانی از او در شهر دیده نمی‌شود به سرعت در حال رسیدن است.

بازارهایی که تا سال گذشته فضایی برای سوزن انداختن در آنها نبود، حالا چشم‌انتظار حضور یک مشتری روز را به شب می‌رسانند و رویای همیشگی‌شان که «شب عید رونقی بی‌نظیر را تجربه می‌کنیم» حالا تبدیل به یک کابوس شده است.

حضور میهمانی نامیمون و رعب‌انگیز که رنگ تازگی را از چهره شهر گرفته، بازارها و مراکز تجاری سراسر کشور را در خواب زمستانی فرو برده و گویا فعلا هم اجازه بیداری نمی‌دهد.

حال که کسب وکارهای کشور در هر صنفی و در هر جایی در اغما فرورفته و ضرر پشت ضرر را تجربه می‌کند، برخی فعالان اقتصادی دست بر زانو گذاشته و همت ایستادگی کرده‌اند. ایستاده‌اند تا دست به دست هم دهند و با ایجاد زنجیره‌ای محکم و قدرتمند برای عبور از این بحران عجیب و نامیمون یکدیگر را یاری کنند. مردمی که بزرگمردی‌هایشان در تاریخ زبانزد شده و بارها این همبستگی را به نمایش گذاشته‌اند.

در این مسیر پویشی تحت عنوان «پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه و فعالان اقتصادی» در سراسر کشور به راه افتاده و مدیران و مالکان بسیاری از مراکز خرید از جمله اکومال کرج، مجتمع تجاری -گردشگری بام‌لند، آی‌مال جنت‌آباد،کورش مال، اسکای‌سنتر لواسان، برج سلمان مشهد، پاویلیون سنتر تهرانسر، قصررویال بانه، لیوسان کلاردشت، پارس رویال اهواز، برج تجاری آلتون مشهد، الماس‌شرق مشهد، مجتمع تجاری و اداری آیریک سنتر و در اقدامی ارزشمند و تحسین‌برانگیز به برپاکنندگان این پویش ملی پیوسته‌اند. اقدامی که می‌تواند دغدغه مالی مستاجران واحدهای تجاری را که با بحران اقتصادی پیش‌بینی نشده دست به گریبان شده‌اند برطرف کند.

امید به آن داریم تا این پویش هرچه زودتر در سراسر کشور فراگیر شود تا همچون بحران‌های گذشته کرونا را هم شکست دهیم.

به امید روزهای بهتر.

شاهرخ کشاورز

نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران

موسس ماهنامه تجارت طلایی

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات