تشکیل کارگروه ۲۴ ساعته تولید و اشتغال با حضور ۸ سازمان اقتصادی

تشکیل کارگروه ۲۴ ساعته تولید و اشتغال با حضور ۸ سازمان اقتصادی

عبدالرضا رحمانی فضلی (وزیر کشور) از تشکیل کارگروه ۲۴ ساعته با حضور ۸ سازمان اقتصادی خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، رحمانی فضلی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان آذربایجان غربی که در استانداری این استان برگزار شد، ضمن اعلام خبر تشکیل کارگروه مذکور، گفت: با تشکیل این کارگروه تمامی مشکلات ظرف ۴۸ ساعت قابل حل خواهد بود.

وی با اشاره به این موضوع که نباید ایران را با کشورهای اروپایی و آمریکایی که طی 200 سال چپاول و غارت ثروت خود را به دست آورده‌اند، مقایسه کرد، ادامه داد: ایران با پشت‌سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار اکنون کشوری است که با گذشت ۴۰ سال از استقلال خود  هنوز دشمنان خارجی و داخلی به دنبال ضربه زدن به آن هستند و به انحای مختلف کشور را تهدید می‌کنند، اما ملت ایران همچنان استوار ایستادگی می‌کند.

وزیر کشور ضمن بیان این موضوع که ایران تجارت، تولیدکنندگان و دانشمندان قدرتمندی دارد، اظهار داشت: هیچ کشوری تجربیات ما را ندارد و باوجود شکست‌های خود همچنان در حال حرکت هستیم و به کشور و نظام خود و انتخابات آن افتخار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در شرایط اقتصادی کنونی، دولت به طور شبانه روز درصدد حل مشکلات است. اکنون زمان مناسبی برای متهم کردن یکدیگر نیست، بلکه باید هر فرد و هر مسئولی در کشور قدرتمندانه وارد عمل شود تا با کمک یکدیگر بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

رحمانی فضلی با اشاره به موضوع برجام و خروج یک‌جانبه آمریکا از این توافق، خاطرنشان کرد: با خروج آمریکا از برجام، ما به هیچ عنوان به آن اعتماد نداریم. از اینرو بازگشت آمریکا به برجام و عذرخواهی او پیش شرط ما برای مذاکره با آنها است.

وی با بیان این موضوع که کشورهای غربی از طریق سه موضع، نظامی، فشار اقتصادی و تنش‌های اجتماعی در پی قرار دادن ایران درتگنا هستند، گفت: هیچ کشوری حتی آمریکا جرات رودررویی نظامی با ایران را ندارند.

وزیر کشور افزود: اگرچه آمریکا، کشور را با مشکلات اقتصادی روبرو کرده است، اما ما نیز بر این مشکلات مسلط می‌شویم و همانند سیل خروشان مسیر مشکلات را هموار خواهیم کرد.

وی با ذکر اینکه مردم عزت کشور هستند و رضایتمندی آنها، اولویت اصلی نظام است، بیان کرد: باید در کشور اعتماد سازی، امید و نشاط ایجاد شود تا مانع از رخوت و سکون درجامعه شود.

رحمانی فضلی با خاطرنشان کردن این موضوع که تمام مشکلات قابل حل هستند بر لزوم مقابله با فساد تاکید کرد و افزود: سرعت تغییرات در دنیا، فرصتی برای تعلل باقی نگذاشته است و باید با مدیریت تغییرات و تلاش، ضعف‌های موجود را اصلاح کنیم و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را افزایش دهیم.

    نظرات