خصوصی‌سازی، بهترین مسیر پیشرفت برای تسلا

خصوصی‌سازی، بهترین مسیر پیشرفت برای تسلا

الون ماسک در ایمیلی به کارمندان خود توضیح داده است که خصوصی‌سازی به عنوان بهترین راه برای پیشرفت و جلو بردن اهداف تسلا مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اکوسیستم، الون ماسک، روز چهارشنبه 8 اگوست در توییتر خود، توییتی در مورد خصوصی کردن تسلا منتشر کرد. بعد از آن در ایمیلی به کارمندان خود توضیح داد که چرا خصوصی کردن تسلا می‌تواند گامی مهم برای رسیدن این شرکت به موفقیت در اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود باشد. هر چند هنوز هیچ تصمیمی در جهت خصوصی کردن این شرکت گرفته نشده است اما ماسک ایمیل مفصلی در این باره به کارمندان خود ارسال کرده است.

در این ایمیل، ماسک به این موضوع اشاره کرده است که خصوصی‌سازی تسلا می‌تواند باعث کاهش بسیاری از مشکلات ناشی از تأثیر نوسانات بازار بورس بر روی این شرکت شود. از طرفی خصوصی‌سازی تسلا می‌تواند باعث شود تا تصمیمات بلند مدت آسان‌تر گرفته شوند و در نتیجه روند تصمیم‌گیری و انجام تصمیم‌ها سریع‌تر و آسان‌تر خواهد بود.

او همچنین در این باره به این نکته اشاره کرده است که وقتی سهام یک شرکت به صورت عمومی عرضه می‌شود، همه افراد قادر به خرید آن هستند و در نتیجه بسیاری از افرادی که قصد جلوگیری از به ثمر رسیدن اهداف شرکت را دارند نیز می‌توانند در تصمیمات مهم دخالت کرده و به نوعی به شرکت به صورت غیر مستقیم حمله کنند. از این رو، خصوصی‌سازی تسلا می‌تواند دست این افراد را از شرکت کوتاه نماد.

او در پایان ایمیل نیز در مورد تصمیم برای خصوصی‌سازی تسلا گفته است که تصمیم نهایی برای خصوصی‌سازی توسط سهامداران گرفته می‌شود. اگر فرآیند خصوصی‌سازی همان گونه که الون ماسک انتظار دارد، پیش برود، خصوصی‌سازی تسلا می‌تواند فرصت‌های بزرگی را در آینده در اختیار این شرکت قرار دهد و مسلماً موفقیت این شرکت بیشتر و بزرگ‌تر خواهد شد.

بعد از انتشار توییت ماسک در شبکه اجتماعی توییتر و صحبت در مورد خصوصی‌سازی تسلا، ارزش سهام این شرکت در بازار بورس افزایش قابل توجهی یافت .

    نظرات