۵ راهکار برای حفظ مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا
از این رو صاحبان کسب و کارها در هر صنعت به دنبال راههایی برای حفظ مشتریان در زمان شیوع ویروس کرونا هستند. آنها را از تعطیل شدن احتمالی کسب و کار، تغییر ساعات اداری و سایر اقداماتی که قرار است برای حفظ امنیت و بهداشت محیط کارتان انجام دهید، آگاه کنید. اگر قصد تعطیلی کسب و کار را دارید، مشتریان خود را از طریق شبکههای اجتماعی، ایمیل و وب سایت خود مطلع کنید. اگر قصد دارید فروشگاه یا محل کارتان را باز نگه دارید، مراحلی را که برای کاهش ریسک ابتلا به ویروس انجام میدهید را توضیح دهید. میتوانید طرح کارت هدیه الکترونیکی ارائه دهید تا خطر تماس با انسان کاهش یابد، یا با یک شریک تحویل ثالث مانند Uber Eats همکاری کنید تا کارتهای هدیه آنها را در محل خود بپذیرید. خدمات خود را به صورت دیجیتال ارایه دهید تا به مشتریانی که در خانه نشستهاند، دسترسی داشته باشید در این صورت احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانند از کسب و کارتان حمایت کنند. آنها برای ارائه خدمات خود از راه دور از ابزارهای رایگانی مانند Google Hangouts، Skype یا Zoom استفاده میکنند. اگر با مدل کسب و کار شما متناسب است، مشتریان را تشویق کنید که اکنون عضویت یکساله خود را با نرخ ارزانتری تمدید یا اعلام کنند. همچنین به کسب و کارهای کوچک منطقه خود با ارائه تخفیف ۱۰ درصدی کمک کنید.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات