همکاری ارتش با شرکت‌های دانش بنیان

همکاری ارتش با شرکت‌های دانش بنیان

امیر سرتیپ کیومرث حیدری (فرمانده نیروی زمینی ارتش) ضمن بیان این نکته که از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان برای همکاری دعوت کرده‌ایم، اعلام کرد در حال حاضر نیز ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم

به گزارش اکوسیستم، امیر حیدری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو که با حضور سردار عباس سدهی (رئیس دفتر ارتباطات مردمی ستادکل نیروهای مسلح)، امیر سرتیپ ناصر آراسته (رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی)، امیر یوسف قربانی (فرمانده هوانیروز ارتش)، بهروز نعمتی (سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس)، امیر عبدالرحیم لطفی (رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات نزاجا) برگزار شد، بیان کرد: طبق امر مقام معظم رهبری، یکی از عرصه‌های مهم، خودکفایی در حوزه توانمندی‌های دفاعی است.

وی اضافه کرد: تمام افرادی که در یگان‌های نیروی زمینی از اندیشه‌های نورانی برخوردار هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ارائه طرح بروز دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.

امیر حیدری تاکید کرد: تمام افرادی که می‌توانند ابداعات و اختراعاتی داشته باشند، طرح‌های خود را در قالب این جشنواره هر شش ماه یکبار در تهران متمرکز کرده و داوران و بهره‌برداران در حوزه‌های مختلف دفاعی از این دستاوردها بازدید می‌کنند و آنچه که مورد نیاز باشد را به صورت انبوه تولید می‌کنیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای مسلح و نیروی زمینی ارتش، در تمام عرصه‌های دفاعی به خودکفایی رسیده است و ما می‌توانیم این توانمندی‌های دفاعی را در اختیار کشورهای دوست و برادرمان نیز قرار دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ما در قالب طرح لبیک ۲۸ از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت کرده‌ایم و در حال حاضر نیز ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داریم. این دستاوردها، علاوه بر نیروهای مسلح می‌تواند در اختیار سایر اقشار جامعه نیز قرار بگیرد.

نخستین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو روز دوشنبه ۲۲ مرداد در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

    نظرات