عرضه بیش از ۱۳۰۰۰ محصول دانشبنیان در فنبازار
میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران در اینباره افزود: فعالیتهای این شبکه در سالی که گذشت در چند حوزه قابل تقسیم بندی است، یکی از وظایف شبکه فن بازار ملی در کشور، اضافه کردن مراکز استانی و تخصصی فن بازار به این شبکه است که یکی از اولویتهای اصلی شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محسوب میشود. رئیس شبکه فن بازار ملی ایران با اشاره به همکاری این نهاد با مجموعههای صنعتی کشور، بیان کرد: در زمستان ۱۳۹۸ تفاهم نامهای با شرکت ساپکو (وابسته به گروه صنعتی ایران خودرو) در حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و گردید تا اقدامات نهایی برای تشکیل فن بازار تخصصی صنعت خودرو با همکاری دو طرف انجام گیرد. رئیس شبکه فن ملی ایران، بیان کرد: در کنار فعالیتهای توسعهای و ایجاد و تاسیس فن بازارهای جدید، باید به آمار گردش مالی و تعاملات فناورانه انجام گرفته در درون این شبکه نیز اشاره کرد. این مقدار فروش حاصل بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال قرارداد است که برای بازاریابی محصولات دانش بنیان منعقد شد. رئیس شبکه فن بازار، در ادامه با اشاره به نیازهای صنعتی ارجاع شده به این مرکز، بیان کرد: در سال ۱۳۹۸ حدود ۸۶ نیاز صنعتی با رقم کلی ۳۰ میلیارد ریال به این شبکه ارجاع داده شد که توسط اعضای شبکه فن بازار و با تسهیلگری بروکرهای فعال در درون شبکه، این نیازها مرتفع شد. وی یکی از برنامههای سال جدید (۱۳۹۹) را که برای شبکه فن بازار کشور از اولویت بالای برخوردار است، اضافه کردن استانهای باقیمانده به این شبکه خواند و افزود: در این خصوص اقدامات اولیه در سال ۱۳۹۸ انجام گرفته است و امیدوار هستیم با افزایش تعامل با مدیریت استانی، بتوانیم این مهم را محقق سازیم.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات