تامین سرمایه کسب و کارهای نوپا در بوشهر

تامین سرمایه کسب و کارهای نوپا در بوشهر

به منظور تامین سرمایه کسب و کارهای نوپا در بوشهر، دو تفاهم‌نامه با حضور محمدجواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) به امضا رسید.

به گزارش اکوسیستم، روز گذشته، تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای میان اداره کل ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات استان بوشهر، شتابدهنده دیموند و پارک علم و‌ فناوری بوشهر به امضا رسید. براساس این تفاهم‌نامه، شتاب‌دهنده دیموند متعهد شده است تا خدماتی مانند آموزش و مشاوره‌های حقوقی و مالی را به کسب و کارهای نوپا ارائه دهد.

به علاوه تفاهم‌نامه دیگری نیز به امضا رسید که براساس آن، با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، پلتفرمی با محوریت تامین مالی جمعی یا همان کراود فاوندینگ به کسب و کارهای نوپا معرفی شود. قرار است در این پلتفرم ۱۴۰ سرمایه‌گذار به کسب و کارهای نوپای استان بوشهر معرفی شوند و بعد از تکمیل بانک اطلاعات کسب و کارهای نوپا، این تفاهم‌نامه اجرا گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دو روزه خود به استان بوشهر، علاوه بر سفر به شهرستان‌های عسلویه، جم، بوشهر، دیلم، گناوه و دشتستان، طی یک بازدید میدانی وضعیت ارتباطی موجود را نیز مورد بررسی قرار داد.

در این سفر جهرمی، قرار شد پنج طرح و 44 پروژه از جمله ایجاد رینگ فیبر نوری در شهرها، ارتقا یا تکمیل پوشش مناطق روستایی، تکمیل پوشش جاده‌ها، تجهیز دیتاسنتر و توسعه اشتغال مبتنی بر فناوری اطلاعات در استان بوشهر تا پایان سال 97 اجرا شوند.

    نظرات