۲۰ شرکت مستقر در پارک فناوری پردیس محصولات مقابله با کرونا عرضه کردند

۲۰ شرکت مستقر در پارک فناوری پردیس محصولات مقابله با کرونا عرضه کردند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محصولات این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند پیشگیری،تشخیص، و درمان کاربرد دارد.

شرکت زیست تخمیر محصولاتی مانند: تقویت کننده‌های سیستم ایمنی بدن شامل لاکتوکر، فمی لاکت، فمی لاکت توپلاس، کیدی لاکت، روژویت تولید می‌کند. در حال حاضر این محصولات در بسیاری از داروخانه های سراسر کشور قابل تهیه است.

شرکت بایرپل فناور مستقر در این پارک محصول میکروپاک تولید می‌کند که ضدعفونی کننده دست و پوست بدون نیاز به شستشو با آب است. شرکت‌های توسن تجهیز و آرمین شگرف نیز در یک همکاری مشترک محصول گیت ضدعفونی کننده را تولید کردند.

این محصول دستگاهی برای ضدعفونی کردن لباس کادر درمانی، است. افراد شاغل در بخش اداری و پرسنل در بخش‌های غیرآلوده که ملزم به رفت و آمد در بخش‌های بستری هستند از این دستگاه استفاده می‌کنند.

شرکت حنان طب پارس نیز در زمینه تولید کیت تشخیص ویروس کرونا در حال انجام تحقیقات است. لیووژن فارمد نیز دیگر شرکتی که درهمین زمینه مشغول انجام تحقیقات مشابهی است.

شرکت دانش بنیان الکترونیک برتر نیز در زمینه تولید ماشین بیهوشی برای مراقبت از بیماران در آی سی یو بیمارستان‌ها فعالیت دارد.

آراپژوهش،پویندگان سلامت، پارس وندینگ،توسعه اندیش اسپادانا،سفیر آبی آرام،سینوهه پاد

شرکت نرم افزاری و سخت افزاری ایران (نوسا)،سیناگستر پیشرفته،پارس نهند،پایدار ابتکار آرمینا،پویندگان راه سعادت،آرتا آریا و رخش شهر از جمله دیگر شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس معاونت علمی هستند که در تولید این محصولات مشارکت دارند.

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

توسعه علمی و فناوری کشور در گرو حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

چگونگی موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان از نگاه روسای پارک‌های علم‌وفناوری

۵ عامل شکست و موفقیت‌ شرکت‌های دانش بنیان

بررسی عوامل موثر بر رشد و موفقیت شرکت های دانش بنیان

شرکت‌های دانش بنیان سوار بر قطار موفقیت

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات