ویژگی جدید توییتر؛ اولویت‌بندی پیام‌های دایرکت

ویژگی جدید توییتر؛ اولویت‌بندی پیام‌های دایرکت

به تازگی شبکه اجتماعی توییتر قابلیتی را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند پیام‌های دایرکت را با استفاده از فیلتر دسته‌بندی کنند.

به گزارش اکوسیستم، به نقل از دیجیاتو، پیام‌های دایرکت توییتر در اینباکس یا در قالب درخواست (Request) به دست کاربران می‌رسند. اگر از کسی که دنبال می‌کنید پیامی برای شما ارشال شود، این پیام در قسمت اینباکس قابل مشاهده خواهد بود، اما اگر فرد ارسال‌کننده پیام را نشناسید، پیام او به شکل درخواست به دست کاربر می‌رسد و در صورت پذیرفتن، گفتگو ادامه پیدا خواهد کرد.

پیام های دایرکت در توییتر اولویت بندی می شوند

شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که از این پس در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید این سرویس درخواست‌های گفتگویی که به عقیده این شبکه احتماعی از اهمیت کمتری برخوردار هستند به طور خودکار از چشم کاربر پنهان خواهند شد.

با این فیلتر، دیگر موقع دریافت چنین پیام‌هایی نوتیفیکیشنی نخواهید دید و خود پیام‌ها را نیز نمی‌توانید در بخش Requests مشاهده کنید. هر چند در صورت غیر فعال کردن این فیلتر از تنظیمات توییتر، کلیه درخواست‌های مکالمه در دایرکت مجددا قابل مشاهده خواهند شد.

توییتر اعتقاد دارد که با این کار، مدیریت پیام‌ها در بخش Requests برای کاربرانی که دنبال کننده‌های زیادی دارند آسان‌تر خواهد شد. هر چند به نظر می‌رسد که برای کاربرانی با دنبال کننده‌های کم، این خصوصیت خیلی کاربردی نباشد.

    نظرات