آمازون در توییتر مدافع استخدام کرده است

آمازون در توییتر مدافع استخدام کرده است

اخیرا تعدادی اکانت مختلف در توییتر، مطالب مثبتی را در مورد شرایط کاری پرسنل انبارهای آمازون منتشر کرده‌اند.

به گزارش اکوسیستم، به نقل از دیجیاتو، سایت TechCrunch اعلام کرد که از ابتدای ماه آگوست سال جاری، تعداد ۱۵ حساب کاربری مختلف در شبکه اجتماعی توییتر که از یک فرمت مشترک استفاده می کنند و پس زمینه‌ پروفایل آنها لبخند آمازون است. تمام این حساب های کاربری که عنوان FC Ambassador به همراه اموجی جعبه مقوایی در مشخصات آنها به چشم می‌خورد، طی فواصل مختلف زمانی به تعریف و تمجدید از شرایط کاری کارکنان انبار‌های آمازون می‌پردازند.

شرکت آمازون

افشاگری با نام کاربری Flamboyant Shoes Guy با انتشار پستی در توییتر ادعا کرد که این پروفایل‌ها در واقع ربات‌های از پیش نوشته شده‌ای هستند که توییت‌ها مختلفی به آنها داده می‌شود تا نظر برخی کاربران را نسبت به وضعیت کاری سخت انبارهای آمازون تغییر دهند.

اما سایت TechCrunch متوجه شده است که شرکت آمازون به افرادی حقیقی پول می‌دهد تا آنها پیام‌های این کمپانی را به گوش تمام کاربران توییتر برسانند.

سخنگوی آمازون به وب‌سایت TechCrunch گفت: FC ambassadors در واقع کارکنانی هستند که پیش از این سابقه فعالیت در انبار‌های این شرکت را داشته‌اند و زمان زیادی را به فعالیت در این مکان‌ها پرداخته‌اند. آنها قرار است بر اساس تجربه خودشان از کار در این انبارها، صادقانه‌ حقایقی را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

شرکت آمازون

شاید ایجاد این قبیل اکانت‌هایی به این دلیل باشد که مدتی است شایعات زیادی از شرایط کاری نامساعد کارکنان انبارهای این شرکت به گوش می‌رسد.

حتی در برخی مواقع کار به جایی رسید که از آمازون به علت رعایت نکردن حقوق انسانی کارگران شکایت شد و پس از بررسی، مشخص گردید که این شرکت در کارخانه‌های خود شرایطی کاری نامناسبی برای کارمندان فراهم کرده است.

    نظرات