آیا کرونا می‌تواند برای همیشه ما را به سمت خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین سوق دهد؟

آیا کرونا می‌تواند برای همیشه ما را به سمت خرید از سوپرمارکت‌های آنلاین سوق دهد؟

شیوع ویروس کرونا در آمریکا و قرنطینه باعث شده تا بیشتر مردم این کشور خریدهای سوپرمارکتی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. تحلیلگران می‌گویند شیوع ویروس کرونا باعث شده تا خریدارانی که تا به حال از سوپرمارکت‌های آنلاین استفاده نکرده بودند، بالاخره به این سرویس‌ها روی خوش نشان دهند. بر اساس داده کاوی شرکت Namogoo، میزان بازدید از سوپرمارکت‌های اینترنتی در مارس ۲۰۲۰ نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، ۱۶۲ درصد افزایش داشته و نکته جالب‌تر اینکه میزان بازدید در مقایسه با یک ماه قبل (فوریه)، ۱۴۶ درصد بیشتر شده است. سایت بیزینس اینسایدر در تحقیق جدید خود از ۱۱۹۹ آمریکایی بالغ که بالای ۱۸ سال داشتند در مورد خریدهای اینترنتی سوال کرد و متوجه شد ۴۲ درصد آنها که در هفته‌های اخیر از سوپرمارکت‌های اینترنتی خرید کرده بودند، تا به حال از این قبیل سرویس‌ها استفاده‌ای نکرده بودند. به گفته تحلیلگران طول دوران کرونا نیز بی تاثیر نخواهد بود؛ هر چه این دوره بیشتر طول بکشد، خرید اینترنتی خواروبار نیز بیشتر بین مردم جا می‌افتد و سرویس‌ها زمان بیشتری برای بهبود خدمات خود خواهند داشت.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات