استارتاپ دیدار ۴ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد

استارتاپ دیدار ۴ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد

آشتیانی در ادامه افزود: این جذب سرمایه در شرایط فعلی تحریم و کرونا دو پیغام مهم با خود به همراه داشت؛ اول تغییر تمایل سرمایه‌­گذار­ها به محصولات SAAS با توجه به میزان متفاوت ریسک این­گونه سرمایه‌­گذاری‌­ها و دوم چشم­انداز مثبت محصولات مبتنی بر تکنولوژی ابری در ایران که با توجه به تجربه­‌های موفق قبلی کم کم دارند به یکی از مدل‌­های موفق برای تولید و توسعه ایده­‌ها تبدیل می‌شوند. حمید محمودزاده مدیر عامل گروه نرم افزاری آرمیتیس در این خصوص افزود: با این جذب سرمایه و با توجه پتانسیل بالایی است که در بازار CRM وجود دارد، در سال ۹۹ شاهد حضور جدی­تر دیدار در بین کسب­‌وکارها بوده و قصد داریم تا یک جهش استراتژیک داشته باشیم. وی خاطر نشان کرد: تمرکز ما در دیدار ارائه یک نرم‌افزار ابری جهت استفاده کسب‌وکارهای کوچک است و در این زمینه نیز هدف ما این است که ۲۰درصد بازار اسمال‌‌بیزینس‌های ایران را از آن خود کنیم، همچنین به دنبال توسعه محصول خود در کشورهای اطراف هستیم و سعی داریم بتوانیم به زودی محصول‌‌مان را به خارج از مرزهای ایران ببریم، اول از کشورهای اطراف شروع کرده و در نهایت بتوانیم با رقبایی که در این حوزه فعالیت دارند، رقابت کنیم.

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات